דניאל וקנין אדריכלות ועיצוב פנים
מעצב פנים דניאל וקנין

השאירו פרטים

    מאמרים

    מעצב פנים בראשון לציון

    מעצב פנים בראשון לציון

    ראשון לציון, העיר הרביעית בגודל אוכלוסיותיה בישראל, משלבת בתוכה היצע הולך וגדל של שכונות מגורים חדשות לצד שכונות מגורים וותיקות, כאשר בכל רחבי העיר תוכלו למצוא עשרות בתי אב מעוצבים ומתוכננים לפרטי פרטים הודות לשירותיהם של מעצבי פנים בראשון לציון.

    עיצוב פנים בראשון לציון

    אחד ממעצבי הפנים המובילים באזור הוא דניאל וקנין, מעצב פנים בראשון לציון והסביבה, העוסק ומתמחה בהליכי תכנון של חללי פנים לסקטור הפרטי, החל מעיצוב פנים של בתים פרטיים, וילות וקוטג'ים, דרך עיצוב פנים של דירות מגורים ויוקרה ועד לעיצוב דירות גן ופנטהאוזים. שירותי עיצוב הפנים של דניאל וקנין, חולשים על כל היבטי התכנון וזאת בהתאם לחזון העיצובי המלווה אותנו לאורך שנים: ניצול מקסימאלי של המרחב תוך הקפדה בלתי מתפשרת על פונקציונליות ופרקטיות.

    מה מייחד את עבודתו של דניאל וקנין – מעצב פנים?

    עבודתו של דניאל, מעצב פנים בראשון לציון והסביבה, מתאפיינת ביצירת חלל פנים עיצובי מודרני ונקי התואם ברמה המדויקת ביותר לצרכי הלקוחות, וכל זאת תוך התייחסות נקודתית ליצירת חלל מגורים מודרני המשלב בין פונקציונליות לאסתטיקה.

    עיצוב דירות ובתים פרטיים בראשון לציון

    בדומה לכל עיר גדולה ומרכזית אחרת בישראל, גם בראשון לציון, תוכלו למצוא היצע מרשים של תמהיל דירות ובתים פרטיים בשכונות הוותיקות והחדשות של העיר. בשנים האחרונות, ראשון לציון מצויה בתנופת בנייה אדירה במסגרת הקמתו של מתחם ה-1000 והקמתן של שכונות המגורים בשטח בו פעל עד לאחרונה המחנה הצבאי צריפין. לצד מתחמי המגורים החדשים של העיר, ראשון לציון מתאפיינת גם בביצוע עבודות בתחום ההתחדשות העירונית ובשכונת רמת אליהו הוותיקה יצא לדרך לאחרונה פרויקט ההתחדשות העירונית הגדול ביותר מסוגו בישראל.

    כל אלו ועוד הופכים את הצורך בתהליכי עיצוב פנים בראשון לציון לצורך הכרחי של עשרות אלפי המשפחות העתידות לאכלס את דירותיהן ובתיהם בזמן הקרוב, וזאת לצד אלפי משפחות המעוניינות לחדש את סביבת מגוריהם באמצעות תהליכי עיצוב פנים.

    תמונות עיצוב פנים בראשון לציון והסביבה

    עיצוב פנים – הכול מתחיל בהגדרת צרכי המגורים

    תהליכי עיצוב פנים בראשון לציון, חייבים להתחיל בהגדרת צרכי המגורים של בני הבית/דירה, כאשר רק באמצעות דיאלוג מיטבי בין הדיירים למעצב הפנים, ניתן להגדיר בצורה המדויקת ביותר את צרכי המגורים ואת מטרות השימוש של כל אחד מהחללים בשטח הבית או הדירה. המיומנות המקצועית של דניאל וקנין, מעצב פנים בראשון לציון והסביבה, באה לידי ביטוי גם ביצירת דיאלוג מיטבי מול הלקוחות ובירור מעמיק של צרכיהם, כאשר רק לאחר הגדרת הצרכים ובהתאם לנתונים הפיזיים של הנכס, ניתן לגשת למלאכת התכנון של חלל הפנים ולייצר עבור כל משפחה את סביבת המגורים המותאמת ביותר לצרכיהם, וכל זאת תוך הקפדה יתרה על מוטיבים שונים המשדרגים את איכות החיים.

    לצפייה בפרויקטים | צור קשר

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך