דניאל וקנין אדריכלות ועיצוב פנים
מעצב פנים דניאל וקנין

השאירו פרטים

    מאמרים

    איך לעצב ולשלב בר משקאות בדירות יוקרה

    איך לעצב ולשלב בר משקאות בדירות יוקרה

    שילוב בר משקאות בדירות יוקרה, הוא אלמנט מינימליסטי (ביחס לדירה) אשר יוצר את ההבדל הגדול, שבין עיצוב מוצלח לעיצוב מוצלח עוד יותר. על מעצב דירות יוקרה, להבין כיצד היא עובדת במינימליסטיות, כך שהתוצאה הסופית של הניקיון והסדר והיופי, יצליחו להעביר את התחושה המתוחכמת והמודרנית אך כל זאת מבלי לוותר על האווירה הביתית, משרה חום ונעימות. בר משקאות יכול להיות יחידה בפני עצמה ומאידך יכול הבר להשתלב כחלק אינטגרלי ובהומוגניות מושלמת עם בר המטבח המשמש, בין היתר לארוחות משפחתיות ולעתים לבישולים. מעצב פנים, ידע לשלב את הבר במיקום המדויק ובהתאמה מושלמת לסגנון ואיכות החיים הנדרשת.

    כיצד תורם בר לחיים ולחלל

    בר משקאות (למי שאוהב לשתות להנאתו ולמי שאוהב להכין משקאות), הוא פינוק אחד גדול. בר משקאות מצליח לקרב בין אנשים, הוא משרה אווירה שמחה וכמובן שעושה טוב על הנשמה (עם או בלי המשקה שמחלחל בגוף). מעבר לעובדה שבר משקאות הוא פרקטי ומאפשר ישיבה ממושכת לבד עם מוסיקה ברקע, עם חברים או בני משפחה, מצליח בר המשקאות להוסיף לעיצוב הרווח בחלל וזאת משום שאופן עיצוב הבר אך הבקבוקים שמעוצבים גם הם בעיצוב מרהיב, מוסיפים לא מעט לאווירה ולעיצוב. עולם המשקאות הוא מרהיב ביופיו, כוסות הקוקטיילים הגבוהות, ה-שיקר הכסוף, כמות הערבוב ועוד. אם גם אתם עתידים לבנות בר בביתכם, זה הזמן ללמוד, לצאת ולהירשם אל בית ספר לברמנים וללמוד לערבב משקאות להנאתכם.

    בר בכל חלל

    אין ספק כי בר משקאות יתאים לכל חלל, בין אם זהו בר כחלק בלתי נמנע מבית הספר לברמנים, בר בדירות יוקרה, ו/או בר בדירות סטנדרטיות. ככל שהבר תופס מקום מרכזי יותר בחלל, כך תכנון החלל בתהליך עיצוב פנים צריך להיות ממוקד יותר. כדי שתהליך עיצוב דירות יוקרה יהיה מקצועי ומדויק, יש לשים לב לכל הפרטים, מהקטנים לגדולים ולעצב גם את בר המשקאות שיהיה הומוגני עם יתר חלקי העיצוב בבית. אם מדובר על בר כחלק בלתי נפרד מביה"ס לברמנים, אז חייב הבר להיות מותאם לצרכים שהם ללא ספק שונים מבר ביתי.

    בר אותו יתכנן מעצב הפנים, צריך להתאים לצורכי המשתמשים, כך בר לשימוש ביתי אינו צריך להכיל מעבר לאדם או שניים, המכינים קוקטייל ומאידך בר בבית הספר לברמנים יהיה חייב להיות גדול יותר כדי להכיל מספר רב ככל האפשר של אנשים אשר באים להשתתף, בין היתר בסדנאות לרבות סדנאות קוקטייל.

    לסיכום

    בר משקאות נכון לשלב בכל חלל ובתנאי שנערך בטרם עת עיצוב פנים מוקפד ומקצועי. שילוב הבר חייב להיות הומוגני ליתר חלקי הבית ובעיקר להתאים לצורך ורצון דיירי הבית. אם החלטתם שבר משקאות הוא אלמנט הכרחי בביתכם, זה הזמן להבין איך והיכן אתם משלבים אותו.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך