דניאל וקנין אדריכלות ועיצוב פנים
מעצב פנים דניאל וקנין

השאירו פרטים

    מאמרים

    הרמוניה ושילוב עיצוב פנים ועיצוב חוץ הבית

    הרמוניה ושילוב עיצוב פנים ועיצוב חוץ הבית

    עיצוב גינות הוא אחד הנושאים היותר חשובים לאווירה הנעימה של הבית, בייחוד כאשר מדובר על שטח משולב. לאחרונה ניתן להבחין בדרישות אדריכליות אשר מתאימות את עיצוב הבית לעיצוב הגינה. העיצובים המשלימים מעניקים מראה של יוקרה וייחודיות גם לגינה וגם לבית למרות שרבים עדיין סבורים ששני האזורים צריכים לקבל עיצובים בחזות נפרדת ודומיננטית – אחת לשטח החיצוני ואחת לשטח הפנימי.

    עיצוב פנים ועיצוב חוץ הבית

    במסגרת התרחבות נושא האדריכלות ניתן להתרשם מהאפשרויות הרבות שמורידות את הרף הכלכלי ומעניקות גם למעמד הנמוך יותר אופציות לעיצוב בתקציבים הגיוניים, כאשר לפני שנים לא מועטות, סגנונות בשילוב עיצוב ואדריכלות הפנים השונים היו מוקצים רק לבעלי ההון.

    עיצוב ואדריכלות הנופים, הפכה לנחלת הכלל עם השתכללות הטכנולוגיה אשר אפשרה טיפול נגיש וזול יותר.

    לבחירת עיצוב פנים בית פרטי על ידי דניאל וקנין לחץ כאן >>

    אדריכלות נופים – לא לעשירים בלבד!

    אדריכלות נופים אולי נשמעת יקרה אבל היא לחלוטין לא חייבת להיות כזאת. תוכלו להזמין אדריכל נופים לייעוץ בלבד או לשלב פרטים שונים כמו עיצובים ואלמנטים מעוצבים נלווים לגינה ללא אדריכל נופים. תוספת של צמחייה , כל צמחייה ובלבד שיש באפשרותכם הזמן והאנרגיות לטפל בה תוסיף ותעשיר את מראה הגינה באופן משמעותי.

    ברשת קיימים מדריכים רבים לעיצוב גינות ועיצוב צמחייה ושיחים, מראה של צמחייה מטופלת ומושקעת אשר מגדרת את הבית היא פעולה אדריכלות נופים מספקת שתוכלו לבצע לגמרי בעצמכם וללא השקעת תקציבים גבוהים מידי.

    הזמנת גנן מקצועי אחת לשנה או שנה וחצי יוסיפו לאסתטיות ושימור הגינה שלכם לאורך זמן ותאפשר לכם לאפיין את עיצוב הגינה באופן עצמאי עם מעט עזרה מבחוץ.

    צמחיה מלאכותית – האם ניתן לעצב גינה פורחת ללא מאמץ הטיפול?

    מומלץ להימנע מצמחייה מלאכותית בלבד, ואם החלטתם בכל זאת להוסיף צמחייה מלאכותית ליצירת "נפח" לצמחייה חשוב להשקיע באיכות הצמחייה אבל עדיין לא לוותר על הצמחייה החיה. אם אין לכם זמן להשקות כמה שתילים עדיף להימנע מהוספה של צמחייה מלאכותית בלבד ולהשקיע בדשא, בריצוף ובריהוט ותו לא.

    כיצד מעצבים את פנים הבית בהתאמה לגינה ו/או לשטח החיצוני?

    התאמת פנים הבית לעיצוב הכללי של הבטח החיצוני הוא אחד הנושאים העומדים על הפרק בעיצוב הבתים הפרטיים. אבל דווקא הנישה הזאת שנויה במחלוקת באופן משמעותי, שהרי כל הרעיון של הגינה הוא ליצור מראה של טבע וחיות משמעותית הרבה יותר מאשר זו בבית.

    אף על פי כן, תוכלו לשמר את המראה החיצוני והפנימי באופן כזה שייצור יחסי גומלין מסוימים כמו צמחיה בעלת טון או סגנון דומה או ריהוט בעל סגנון שמזכיר את ריהוט הבית.

    למידע נוסף בנושא: עיצוב דירות יוקרה לחץ כאן >> | למידע בנושא: משרד אדריכלים לחץ כאן >>

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך