דניאל וקנין אדריכלות ועיצוב פנים
מעצב פנים דניאל וקנין

השאירו פרטים

    מאמרים

    התאמת דלתות פנים למראה הבית

    התאמת דלתות פנים למראה הבית

    דלתות הפנים – אז והיום

    לפני כמה עשרות שנים, דלתות הפנים היו אלמנט אחיד וסטנדרטי במראה הבית- אנשים לא היו מקדישים זמן ומאמץ רבים בבחירת דלתות הפנים המתאימות, כיוון שלא היו הרבה אפשרויות לבחור מביניהן. החיים היו פשוטים יותר, ואנשים הסתפקו בכך שיש להם קורת גג ולא שמו דגש רב על תחום עיצוב הבית. אולם כיום, התחום שינה את פניו לחלוטין. כיום ברור כי לכל פריט אותו אנו מציבים בביתנו יש משמעות עיצובית, גם לפריטים אותם לקחנו בעבר כמובנים מאליהם כמו דלתות הפנים המצויות בביתנו.
    למעשה, דלתות הפנים המפרידות בין חדר לחדר הן גדולות מאוד, והעיצוב שלהן עשוי להיות משמעותי עבור העיצוב הכולל של הבית. בעיצוב נכון, הן לא רק ישתלבו עם הקיים, אלא ישדרגו את העיצוב הכולל בצורה משמעותית.

    שילוב של עיצוב עם פונקציונליות

    בכל עיצוב בו אנחנו עומדים לבחור, חשוב לזכור את המטרה המקורית שלשמה אמורות לשמש דלתות פנים לעיצוב הבית – הרי היא הפרדה בין החדרים השונים. לצורך כך, יש לבחור בחומרי גלם חזקים ואטומים לרעשים, אשר יוכלו לאפשר הפרדה מוחלטת בין חללי הבית ופרטיות לכל אחד מבני המשפחה. לצורך כך, חשוב לעשות בחירה נכונה של דלתות פנים שעשויות מחומרים איכותיים. את סוג החומר כדאי להתאים לעיצוב הכולל של הבית- למשל, בית המעוצב בסגנון מודרני יותר, יוכל להרוויח יתרון עיצובי גדול משימוש בדלתות פנים חדשניות בעלות ציפוי מתכת. אם עיצוב הבית הכולל הינו בקווים קלאסיים וכפריים יותר, בהחלט ניתן להשתמש באופציה של דלתות העשויות עץ מלא.

    ניתן למצוא חומרים בעלי מראה יוקרתי, אשר משווים לדלתות המעניקות תוספת עבור עיצוב הפנים למראה יוקרתי כבד ומרשים. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי לעיתים דלתות אלה עלולות להיות יקרות יותר מאשר דלתות העשויות מחומרים אחרים.

    מי שרוצה לחסוך בהוצאות ובכל זאת ליצור מראה יוקרתי, יוכל לעשות שימוש באופציה של ציפוי פורניר. ציפוי זה הינו שכבה דקה של עץ, אשר מקנה לדלת מראה של דלת עץ למרות שבפועל היא עשויה מחומר סינתטי.
    לסיכום, השקעה בעיצוב דלתות הפנים עשויה לשדרג את עיצוב הבית הכולל.

    למה לבחור עיצוב בתים בשילוב פרטי, אישי וייחודי? לחץ כאן >>

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך