דניאל וקנין אדריכלות ועיצוב פנים
מעצב פנים דניאל וקנין

השאירו פרטים

    מאמרים

    חשיבות דלתות מעוצבות לעיצוב פנים הבית

    חשיבות דלתות מעוצבות לעיצוב פנים הבית

    מעצב פנים הבית ידע מאז ומתמיד מגמות ושינויים רבים. כיום אנו נהנים ממגוון סגנונות לבחירה ומהיתרונות הפנטסטיים של חומרי הגלם השונים אשר תורמים הן לאיכות, הן לעיצוב והן למחירים השפויים בתחום. גם תחום דלתות הפנים עבר מהפכה של ממש בשנים האחרונות וכיום ניתן למצוא דלתות מעוצבות מרהיבות אשר משתלבות באופן הרמוני עם כל חלקי הבית. להלן מספר דגשים שיעזרו לכם בשילובן המושלם בבית.

    קונספט עיצובי

    האם ביתכם עוצב באופן כפרי או מודרני? האם השתמשתם בעץ מלא או בחומרים אחרים כגון הנירוסטה והמתכת? למעשה, לכל בית ניתן להתאים פר הגדרה את הקונספט העיצובי שלו ובהתאם לזאת גם לבצע את בחירת הדלתות בו. כיום ניתן למצוא דלתות פנים מעוצבות במגוון סגנונות ועל כן אין שום מניעה מלמצוא את הדלת אשר מתאימה לאותו קונספט עיצובי אשר מונחל בבית ואפילו אף לקבוע אותו מלכתחילה. במידה והדבר אינו מבוצע, נגרמת הפרעה אסתטית בעיצוב הבית שכן ישנה התנגשות בין סגנונות אשר בולטת לעין באופן ברור. תוכלו לבחור בדלתות פנים בעיצוב כפרי, מודרני, "הייטקיסטי" בעיצוב מינימאליסטי, סגנון פרובאנס ועוד.

    לכל חדר דלת משלו

    עיצוב הבית כולל נגיעה שונה בכל חדר וצרכיו וכאמור, כמעט כל חדר נסגר באמצעות דלת. שטחן הכולל של דלתות הפנים בבית מגיע לכדי עשרות מטרים כך שנוכחותן מורגשת מייד. יחד עם אפשרויות העיצוב הזמינות כיום צריך עדיין לקחת בחשבון כי חדרים שונים בבית זקוקים לדלתות בעלות אופי מעט שונה, על מנת שיאריכו ימים וישרתו את מטרתן נאמנה. בהתאם לזאת בהחלט ניתן להזמין דלתות פנים באותם קווים עיצוביים למספר חדרים אך כאלה שעדיין עשויות מחומרים שונים. כך למשל ניתן למצוא דלתות קלות משקל עבור חדרי הילדים (מניעת פציעות), דלתות אשר עמידות במים לחדר השירות והרחצה ודלתות "כבדות" ומבודדות יותר עבור חדר השינה של ההורים.

    סגנונות צביעה וחיפויים

    בעבר היה נהוג להשתמש בדלתות אשר חופו בסנדויץ' דק ומעליו נמרחה שכבה של צבע אשר מתאימה לשימוש בעץ. כיום כבר לא רואים דלתות שכאלו שכן האלטרנטיבות משתלמות ומעוצבות הרבה יותר. דלתות פנים מעוצבות עשויות להגיע כעץ מלא או בחיפוי פורמייקה או פורניר אשר מקנים תחושה של מראה עץ מלא. אלו הן דלתות אשר מתאימות לבתים שמרניים או כפריים אשר בהם ישנו שימוש רב בעץ מלא מבחינת הריהוט. באמצעות הפורניר ניתן לבחור מראש איזה מראה של סוג עץ מלא אנו מעוניינים בו- אורן, מייפל, ונגה וכו'. אם חשקה נפשכם בסגנון המודרני והאלגנטי, הרי ששימוש בצבעי אפוקסי בייבוש בתנור מתאים יותר. המראה הנוצר מתאים למגוון הדירות וניתן להשתמש אף בצבעים שאינם שגרתיים.

    ע"פ כל הנאמר לעיל אין ספק כי הבחירה בדלתות פנים מעוצבות היא אינה עניין של מה בכך. איכות החומרים, שקיפות הנתונים ללקוח, יכולת ההתאמה של המוצר עבור עיצוב של דירת המגורים ולהעדפות הדיירים כמו גם יכולת אספקת דלתות ע"פ מידות מיוחדות, התקנה איכותית ועיצובים מיוחדים (חלונות, שילובי מתכת, זכוכית וכו'), כל אלו יעזרו ללקוח לקבל תמורת כספו את הטוב ביותר ויביאו לבית מעוצב, מרשים ומכובד יותר.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך