דניאל וקנין אדריכלות ועיצוב פנים
מעצב פנים דניאל וקנין

השאירו פרטים

    מאמרים

    טיפים לעיצוב המשרד

    טיפים לעיצוב המשרד

    רוב העסקים הקיימים כיום מחזיקים במשרד אחד או יותר בכדי לרכז את עבודת העסק ואת קבלת הלקוחות. מראה ועיצוב המשרד משחק מראה חשוב כאשר מגיעים לקוחות פוטנציאלים ואף משפיע על תפוקת העובדים. משרד מסודר בעל נראות טובה מעיד על טיב העסק. עיצוב המשרד עצמו צריך להתאים לסוג העסק, לשירותים שנותן ופונקציונלי עבור העובדים. ישנם סגנונות עיצובים שונים לסוגי משרדים ועסקים שונים. עיצוב משרדי היי טק לרוב יעוצבו בקו מודרני ונקי בעוד שעסק שעוסק במכירת מוצרים כדרי שיכיל אזור תצוגה גדול שישתלב עם העיצוב הכולל של המשרד.

    צמחיה מלאכותית לעיצוב המשרד

    אחד הדברים הבסיסיים לעיצוב המשרד הינו בחירת צמחייה מתאימה שתחמיא לעיצוב המשרד ותיתן אווירה של חיות. במשרדים רבים ישנה בעיה לגדל צמחים אמיתיים בשל קושי התחזוק ותנאי המשרד שלרוב לא מאפשרים לצמחים לשרוד למשך הרבה זמן.
    הפתרון התופס תאוצה בשנים האחרונות הינו צמחים ועציצים מלאכותיים. בשל התפתחות טכנולוגיית הסיליקון והפלסטיק כמעט ואי אפשר להבדיל בין צמח מלאכותי לצמח אמיתי והמבחר גדול בהרבה.

    בחירת תאורה נכונה

    תאורה נכונה משחקת תפקיד חשוב בעיצוב המשרד, על ידי שימוש בתאורה מתאימה ומשחקי אור וצל יש באפשרותכם ליצור תחושת מרחב במשרד. כמו כן, תאורה טובה חשובה ליעילות צוות העובדים, חישבו האם באמת אפשרי להתנהל במשרד חשוך ומה זה משדר.
    על ידי משחקי תאורה ובחירת עיצוב בית המנורה אפשר ליצור אווירות שונות בחללים שונים של המשרד לגיוון העיצוב בהתאמה לקונספט של החלל.

    בחירת ריהוט מתאים

    הריהוט במשרד משחק גם הוא תפקיד מאוד חשוב ולכל אזור במשרד יש להתאים ריהוט ייעודי:

    אזור המתנה ללקוחות – אזור זה משמש לקוחות פוטנציאלים ובדרך כלל מהווה את ההתרשמות הראשונית כאשר נכנסים למשרד. על אזור ההמתנה להיות מצויד באבזור ריהוט משרדי מודרני וחדשני בסטנדרטים גבוהים המתאים לפינות המתנה נוחות.

    אזור עובדי המשרד – יש לבחור שולחנות משרדיים המתאימים לקו העיצוב אותו בחרתם ולהתאים את שולחן העבודה לסוג העבודה ותפקידו של העובד. יש לבחור כסאות מעוצבים שיחמיאו לחלל אך גם יהיו נוחים לישיבה ממושכת.

    חדר הישיבות – חדרי הישיבות במשרדים רבים מתאפיינים בשולחנות גדולים וארוכים אותם מקיפים כסאות מפוארים ונוחים, חדר הישיבות הינו החלל העיקרי לאינטראקציה עם הלקוח ועליו להיות ייצוגי ומרשים ומאובזר בהתאם.

    לפרטים נוספים אודות עיצוב פנים לחץ כאן

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך