דניאל וקנין אדריכלות ועיצוב פנים
מעצב פנים דניאל וקנין

השאירו פרטים

    מאמרים

    טרנדים עיצוביים לשנת 2021

    טרנדים עיצוביים לשנת 2021

    אחת הדרכים הכי טובות לבצע השבחת נכסים היא באמצעות עיצוב פנים מחדש. עם זאת, צריך לדעת באיזה סגנון לבחור כדי להתכתב עם העיצוב שמתאים לכל תקופה וגם לעקוב אחר שינויים שעוברים על הענף. אם עושים את זה כמו שצריך בחלל הפנים והחוץ ומביאים לידי ביטוי צרכים אסתטיים ופונקציונאליים, ניתן להשלים פרויקט של עיצוב דירות בקלות ובמהירות ולחסוך בהוצאות על חומרי גלם.

    קודם כל, הטרנדים העיצוביים לשנת 2021 למשל מתאפיינים בהפרדה ברורה בין החדרים. לפי הסגנון העכשווי, האופן שבו מבצעים עיצוב חדרי ארונות לא זהה לצורה שבה מבצעים תכנון תאורה בסלון, בחדרי שינה או במטבח. בעזרת הפרדה בין החדרים ניתן גם להחליט איזה חלק לשפץ ובמה להשקיע רק בעתיד.

    מצד שני, אפשר בהחלט לשמור על קווים מנחים: זה מה שקורה כאשר בוחרים עיצוב כפרי ומשתמשים בעץ בכל החדרים, או מעדיפים עיצוב חדרי אמבטיה וחדרים נוספים על טהרת הסגנון המודרני ולכן משתמשים בעיקר במתכת, זכוכית ואלומיניום.

    באיזה אלמנטים משתמשים כדי לעצב מחדש את הבית ב-2021?

    הבעיה כאשר מעצבים מחדש בית מגורים היא ששימוש באלמנטים קטנים כגון תאורה או עיצוב חדרי ארונות לא תמיד מספיק. אם רוצים להתכתב עם הטרנדים העיצוביים של 2021, כדאי להשקיע מחשבה בתכנון האדריכלי ואולי לשקול הוספת קירות גבס. היתרון של קירות גבס הוא שניתן להשתמש בהם על מנת לבנות נישות, לשלב בתוכם ספוטים של תאורה וגם להפריד בעזרתם בין החדרים.

    במילים אחרות, איש מקצוע שמכיר מקרוב את תחום  עיצוב חדרי אמבטיה וחדרים נוספים יכול להמליץ לבעלי בתים פרטיים מה לעשות על מנת לשלב קירות גבס. אם באותה הזדמנות בודקים מקרוב את המאפיינים של עיצוב כפרי לעומת עיצוב מודרני, מגיעים למצב שבו עיצוב דירות מתאים לאופי התקופה ולדרישות הלקוח.

    ב-2021 לא שוכחים את עיצוב חלל החוץ

    אי אפשר לדבר על טרנדים עיצוביים לשנת 2021 בלי להזכיר את מה שקורה מחוץ לבית. כאן, הדגש הוא על שילוב מפלי מים יחד עם תכנון תאורה עמידה בפני מים ולחות. בעזרת תכנון מוקפד של התאורה ומפלי המים ניתן להפוך את חלל החוץ לחלק מהבית ולהשיג את כל היתרונות של השבחת נכסים פרטיים.

     

    מלבד האמור לעיל, בשנת 2021 משתמשים בחומרי גלם חזקים וידידותיים לסביבה ומנסים לחסוך כמה שאפשר בהוצאות אנרגיה. בנוגע לחלל החוץ של המרפסת או הגינה, הדרך לעשות זאת היא להשתמש בבידוד תרמי ואקוסטי. בעזרת הבידוד התרמי ניתן למנוע מעברים לא רצויים של קור וחום, בעוד הבידוד האקוסטי נועד לעזור לשמור על השקט.

     

    לסיכום, שנת 2021 מביאה איתה המון טרנדים מודרניים עבור עיצוב פנים החלל והחוץ. את הטרנדים האלה כדאי ליישם גם בפרויקטים של עיצוב דירות וכך להחזיר את ההשקעה על בסיס השבחת נכסים לפני מכירה או השכרה.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

    Call Now Button