דניאל וקנין אדריכלות ועיצוב פנים
מעצב פנים דניאל וקנין

השאירו פרטים

    מאמרים

    עיצוב חדר ארונות לחדרי שינה

    עיצוב חדר ארונות לחדרי שינה

    עיצוב חדר ארונות בחלל הבית – פעם היה מקובל להסתפק בארון פונקציונלי אחד בחדר ההורים וארון נפרד בחדר הילדים. חדרי ארונות היו קונספט בלתי מוכר, אבל התמונה השתנתה. כיום, חדר ארונות הינו פונקציה מקובלת מאוד, בזכות מגוון רחב של יתרונות ועיצוב גמיש.

    שטח אחסון וסידור בלתי נדלה

    אין כל וויכוח על כך כי בארונות קטנים ושגרתיים שטח האחסון מצומצם ומוגבל. לעומת זאת, חדר ארונות שמעוצב בצורה נכונה מבטיח שטח אחסון עצום בגודלו. באזור נבחר, ניתן לאחסן את כל הבגדים של בני הבית. באזור נבחר, ניתן לאחסן את הביגוד והנעליים ולא רק אלה שמתאימים לעונה הנוכחית אלא גם כל מה שצריך ליתר עונות השנה. קל למצוא מקום לכל המעילים, בגדי הילדים, בגדי ההורים, המכנסיים, הלבנים, הפיג'מות. בצורה מסודרת ומאורגנת אפשר לאחסן את כל הגרביים, הכובעים, המטריות. אפשר לאחסן בחדר הארונות בקלי קלות גם את כל המצעים השונים, ציפיות וציפות. כמובן, כאשר הכל מאוחסן בצורה מאורגנת בחדר הארונות, תמיד קל יותר למצוא כל פריט שנחוץ. אפשר בארונות למקם גם תיקים ומזוודות ולפעמים גם משחקים ועוד מגוון דברים שלא תמיד צריך עכשיו, אבל אולי יהיו נחוצים במועד מאוחר יותר.

    נוחות, ארגון, אוורור ונגישות

    חדר ארונות מיטבי בנוי כך שלבני הבית שמורה גישה נוחה ומידית לכל אחד מהארונות ולכל אחד מאזורי האחסון שבו. מדפים, פתרונות תלייה, ארונות נעליים, כונניות, כל מה שצריך נמצא בהישג יד. בניגוד לארון אחד עמוס לעייפה, כאן הכל מאוד ממוקם נוח ונגיש. אם נמאס לכם מהקושי שבשמירה על הסדר בבית כולו, חדר לארונות יסייע לכם לארגן טוב יותר את סביבת המגורים. וגם אם רוצים לארגן מחדש מפעם לפעם את כל תכולת הארונות, הדבר נעשה בצורה פשוטה למדי. ועוד דבר – חדרי ארונות במיטבם, שלא כמו ארונות רגילים, מאפשרים אוורור. על מנת למנוע את הריח הכבד ולפעמים המעופש המצוי בארונות מיושנים וסגורים – הקצאת חדר לארונות מובנים מאפשרת ממש חיים חדשים לכל הבגדים והטקסטיל בבית.

    יופי, סגנון וגימור בשילוב גמישות תכנונית

    חדר ארונות הינו פתרון הוליסטי, אסתטי ויפה יותר. בצורה כזאת, אזור האחסון העיקרי של הבית הופך למסוגנן, בעיצוב אחיד ובעל אמירה. את החדר הזה ניתן לעצב בכל אופן שמתחשק, בהתאם לטעם ולהעדפה. למשל, ניתן לעצב חדר בסגנון קלאסי מרהיב או לבחור סגנון כפרי חמים. ניתן לבחור עיצוב פנים אלגנטי. במידת הצורך, ניתן לארגן עיצוב של חדר ארונות פינתי וגימור יוקרתי. אפשר לתכנון חדר שבו כל הארונות ופתרונות האחסון יהיו בגבהים שונים, לצורך ניצול מקסימלי של מקום. אפשר לתכנן את החדר כך שבחלקו (למשל במרכז) יהיה אזור משחקים או פינת עבודה נאה. מגוון האפשרויות אין סופי, גם כאשר מדובר באופי הסידור הפונקציונלי. פתרונות התלייה, מגירות האחסון, מדפים לבגדים מקופלים – ניתן לארגן את הכל בגמישות מלאה ובהתאמה לצרכי המשתמשים.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך