דניאל וקנין אדריכלות ועיצוב פנים
מעצב פנים דניאל וקנין

השאירו פרטים

    מאמרים

    עיצוב פנים חדרי שינה

    עיצוב פנים חדרי שינה

    עיצוב חללים בסגנון מודרני, הוא לא התחום היחידי בעולם עיצוב פנים חדר שינה. קיימים סגנונות שונים ומקוריים אשר אינם נופלים בערכם ונראותם, מהעיצוב המודרני הרווח. בתחום חדרי השינה קשה למצוא סגנון אופנתי אחד ודווקא בחלל זה בעשור האחרון ניתן לחזות בעיצובים וסגנונות משתנים באופן דינאמי במיוחד בשונה מבעבר. לפני כעשור ניתן היה להתרשם מסגנון שכיח של עיצוב פנים לחדר שינה אשר בא לידי ביטוי בגוונים חומים, מהגוניים ו”מרובעים”, אשר כללו מיטות אשר עוצבו בשבלונה קבועה וכמעט שוכפלו מחדר שינה אחד למשנהו.

    סגנון זה, הוא סגנון אותו ניתן היה למצוא בימי הביניים ובתקופה שלאחריה בבתי מלוכה ואחוזות  אשר השפיעו על חדרי שינה מודרניים. עיצוב פנים לחדר השינה זו מלאכה שאין להקל בה ראש, שהרי אמור לתת לכם את התחושה הנינוחה והנעימה למשך לא מעט שעות.

    עיצוב חדרי שינה כשדה אנרגטי חיובי

    רבים סבורים, שמאחר שחדר השינה הוא בין החללים המוצנעים בבית בו מרב הזמן מועבר במנוחה ושינה, העיצוב שלו חשוב פחות משאר חלקי הבית. חשוב מאוד להבין, שגם מבחינה אנרגטית וגם מבחינה האווירה העצמה. עיצוב פנים חדר שינה באווירה המותאמת לחלל דורשת עין בוחנת מקצועית ועבודה משולבת עם דייר/דיירי החדר, בכל מקרה בו נדרש עיצוב חדרים, עיצוב הבית וכמובן, עיצוב פנים חדרי שינה בפרט.

    יש הטוענים, שהאנרגיות בחדר השינה בעת השהייה והשינה בו כוללות שדות אנרגטיים טעונים אשר השפעתם על הגוף והנפש באה לידי ביטוי ממשתנים שונים כמו עיצוב החדר והניחוחות, צבירת האנרגיות החיוביות בחדר והשפעתם על הדייר הקבוע משליכות על השינה ועל מהלך היום בכלל.

    אז מהו הסגנון אחריו אתם מחפשים?

    האם גם אתם חשים שדעתכם משתנה כל יום ואתם מסתבכים בין עשרות סגנונות, אשר כולם טובים ומותאמים תקציבית, אבל אתם פשוט לא יכולים להחליט או דווקא לא מצליחים לשלב בין הצורך הנכון עבור עיצוב חדר שינה ליכולת התקציבית ושילוב הפרטים בחדר השינה, בהתאם לגודלו ומבנהו.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך