דניאל וקנין אדריכלות ועיצוב פנים
מעצב פנים דניאל וקנין

השאירו פרטים

    פרוייקטים

    עיצוב דירות יוקרה

    יוקרה מובנת מאליה, היא לא זקוקה להגדרה, אך כן זקוקה למעצב פנים. כל מי שנכנס לבית מעוצב ויוקרתי יכול מיד לחוש את הפאר, את האווירה העשירה ותחושת ההידור. הגודל של הדירה או המחיר שלה, השימוש בחומרים יוקרתיים, לאו דווקא ישיגו את האפקט העוצמתי של עיצוב דירות יוקרתיות.

    איך אם כך אנו מבצעים עיצוב פנים דירות יוקרה? במשרד עיצוב פנים יוקרתי של דניאל, אנו מתמחים בכל הקשור לעולם עיצוב דירות יוקרה, – כמו גישת מעצב פנים דירות, התפיסה העיצובית היא זו שעושה את ההבדל, מהחלוקה הכללית של החלל היוצרת הדר ומרחב ועד לשימוש בפריטים קטנים ומרשימים. היכולת לראות את התמונה הגדולה מבלי להתעלם מהפרטים, לשלב בין עיצוב פנים יוקרתי לאדריכלות מודרנית, את הרגש שלכם אל המציאות ולהביא את הכל אל הפועל – רק מי שחי ונושם עיצוב, חושב ומרגיש אתכם ואת החלל יוכל לבצע עיצוב דירות יוקרה באמת.

    צפו בפרויקטים
    עיצוב דירות יוקרה

    התהליך של עיצוב פנים לדירות יוקרה

    כשדניאל ניגש אל עיצוב פנים לדירות יוקרה הוא רואה קודם כל לנגד עיניו את מי שעתיד לגור בדירה, את הרצונות והחלומות, הסטייל והסגנון של המשפחה, את האווירה שאתם רוצים בדירה שלכם ומשלב אותם עם החזון שלו ליצירת עיצוב דירה מודרני, חללים עכשוויים, עיצוב נקי ודגש מיוחד על אור ותאורה.

    מעצבי פנים דירות יוקרה חייבים ראייה מדויקת של החלל, יכולת להעביר סטייל וטיב טעם בכל פינה בבית החל מהסלון ועד לחדרי הרחצה, במטבח היוקרתי ובגרם המדרגות כאחד – בכל פינה בדירה המעוצבת על ידי דניאל חשים בעוצמת העיצוב, בנוכחות שלו וכמובן ביוקרתו והדרו. זכרו עיצוב דירות יוקרה חייב להיעשות בקונספט שתתחברו אליו.

    Call Now Button