דניאל וקנין אדריכלות ועיצוב פנים
מעצב פנים דניאל וקנין

השאירו פרטים

    פרוייקטים

    עיצוב פנים מודרני

    מעצב פנים עובד לפי עקרונות עיצוב מודרני, כלומר עיצוב נקי, פתוח, מדויק ומלוטש שמתסכל קודם כל על מי שעתיד להיות מוקף בו ולגור בתוכו ורק אחר כך על טרנדים ואופנה. הרעיון המרכזי בבסיסו של עיצוב בית מודרני הוא גמישות, התאמה מושלמת בין החלל לבין הצרכים של בני הבית – שמירה על פונקציונאליות ויוקרה באותה נשימה.

    צפו בפרויקטים
    מעצב פנים במרכז

    במשרדו של מעצב פנים דניאל וקנין אנו מתמחים בתחום של עיצוב מודרני בסגנון יוקרתי – הקווים הנקיים, הצורות הגיאומטריות המדויקות, הצבעים והטקסטורות – כולם משולבים לכדי תמונה אחת תוך שמירה על מרחב, חללים פתוחים ומלאי אור, אוויר ואווירה.

     

    עיצוב בית מודרני בסגנון יוקרתי

    עיצוב מודרני דורש גמישות עיצובית גבוהה, אותה דניאל יודע לקחת עד לקצה – שימוש בחומרים מודרניים לצד מסורתיים, טקסטורות ייחודיות, קווים יצירתיים והתאמה מושלמת בין הצרכים, החלומות והמשאלות של בני הבית לחלל הקיים.

    עיצוב מודרני מקבל משמעות חדשה בידיו של דניאל – לא רק פונקציונאליות ועיצוב עכשווי אלא גם עיצוב נוח, מרשים, עיצוב פנים יוקרתי ועשיר באווירה, עיצוב פנים מודרני בשילוב פרי יצירתו של דניאל אינו יצירה לשם יצירה, הוא מחובר באופן רגשי וחושי לבני הבית, בעין מקצועית ובעלת ניסיון הוא מחבר בין החומר לאדם ויוצר עיצוב פנים מודרני בו אתם תרצו לחיות, לחוות, לבלות זמן וליהנות בו. דניאל מתמחה בכל הקשור לעבודת עיצוב הבית קודם כל עבור אנשים, ביצירתיות, עם חזון עיצובי ליצירת בית אסתטי, נקי, מזמין ומודרני.

    צרו קשר : 072-2727382

    Call Now Button