דניאל וקנין אדריכלות ועיצוב פנים
מעצב פנים דניאל וקנין

השאירו פרטים

    פרוייקטים

    תכנון אדריכלי

    תכנון אדריכלי ותכנון בתי יוקרה – במשרד לאדריכלות ועיצוב פנים דניאל וקנין, אנו משלבים בין שני העולמות – האדריכלי ועיצוב הפנים כדי לתת לכם את בית חלומותיכם. תפקידו של אדריכל הוא ליצור 'יש מאין' – לשלב את החזון שלכם עם שלו, להיות הכלי דרכו הבית שלכם קורם עור וגידים והופך להיות הממלכה הייחודית והשקטה שלכם.

    במשרדנו אנו עוסקים גם עם תכנון אדריכלי בכל הרמות, החל מגיבוש הרעיון ועד לביצוע מלא. אנו משתמשים בתוכנות ההדמיה החדישות ביותר עבור תכנון בתי יוקרה וכמובן עיצוב פנים בתל אביב הכולל עיצוב בתי יוקרה, כדי להראות לכם בדיוק איך הבית שלכם עומד להיראות – בפירוט מלא ונקודות מבט מגוונות.

    השילוב בין עיצוב פנים בתי יוקרה לבין תכנון אדריכלי מבטיח לכם המשכיות ושמירה על אותו קונספט החל מחלוקת החלל ועד לפריטים הקטנים ביותר. התכנון שלנו מותאם לכל בית, לכל משפחה וצרכיה תוך שימת דגש על אור, מרחב, חללים רחבים ומוארים, דינמיקה בין צבעים וצורות וחשיבה עיצובית נקייה, מודרנית ואסתטית.

    צפו בפרויקטים
    תכנון אדריכלי

    תכנון אדריכלי של בתי יוקרה

    יצירותיו האדריכליות והעיצוביות של דניאל וקנין הן יותר מאשר תכנון מוקפד – הן פונקציונאליות, מודרניות ומרשימות. כאשר דניאל וקנין מתכנן ומעצב בית הוא רואה קודם כל את האנשים שיגורו בתוכו, את החלום שלהם, את הצרכים והרצונות שהם מביאים איתם.

    העיצוב משקף את האופי של המשפחה, את האווירה שאתם רוצים לחוש בביתכם. בעין מקצועית ויצירתית גם יחד, דניאל וקנין מעניק תכנון אדריכלי ותכנון בתי יוקרה משמעות חדשה – ניקיון עיצובי, זרימה, אור ואווירה, רגש, חום והרמוניה.

    לצירת קשר עם דניאל וקנין לחץ כאן

    Call Now Button