דניאל וקנין אדריכלות ועיצוב פנים
מעצב פנים דניאל וקנין

השאירו פרטים

    פרוייקטים

    עיצוב פנים מטבחים

    המטבח הוא בדיוק המקום בו אסור בשום פנים ואופן לתת למחשבות המרובעות להשתלט עלינו שהרי מדובר באחד החללים בבית הדורשים מאיתנו להפגין את מיטב היצירתיות שלנו בעת חיבור חומרי גלם מעולמות שונים לכדי תבשיל ו/או תבשילים. כך גם בתחום עיצוב פנים מטבחים: מרכיבי העיצוב השונים הם אלה המגבשים את כלל האלמנטים לכדי המראה המושלם שיגרום לרצות להיכנס ולא לצאת לעולם.

    צפו בפרויקטים
    מעצב פנים בירושלים

    עיצוב מטבחים בהשראת הבשלן הראשי של הבית, הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר עליהם אנו בדניאל וקנין סטודיו למעצבים ואדריכלי פנים שמים דגש והופכים את המטבחים לאימפריה בישול ועיצוב מרכזית ההופכת אותו למרכז והלב הפועם של הבית.

    עיצוב מטבח מודרני תוך ניצול מלא של החלל

    תמיד חלמת על עיצוב מטבח מרווח בו תוכלי למצוא הכל והכל יהיה בהישג ידך. כעת, גם במטבחים קטנים יחסית תוכלי להגשים את אותו חלום באמצעות טכניקות מתוחכמות ופתרונות עיצוב והרמוניקה שונים אותם פיתחנו בסטודיו לאורך שנות הפעילות שלנו אפשרויות ופתרונות לצרכים קולינאריים בסיסיים, לצרכי נגישות ונוחות, ולא פחות חשוב מכך, נראות בכל גדלי המטבח האפשריים. בעת תחילת תכנון העיצוב, נבחן את המטבח, שיש המטבח והארונות ונראה האם קיימות אופציות המאפשרות הגדלה והרחבה. רבים מהלקוחות, מופתעים  מאפשרויות וכמות המקום שיש להם לו הם לא היו מודעים לפני כן.

    טיפ עיצובי, הרווח בבתים רבים בעת עיצוב ושדרוג עיצוב מטבחים הוא שילוב והתאמת עיצוב המטבח לעיצוב הבית הכללי ליצירת אנרגיה והרמוניה בין כל חלקי הבית ושילוב עיצובי בקו זורם בין חדרי הבית למטבח.

    שימו לב, עיצוב מטבח נחשב לחדר שירות בשונה מחדרי השינה וחדר המגורים (הסלון), אך מפאת הימצאותו בתוך הבית, הרעיון העיצובי הכללי צריך להיות משובץ וטמון גם בו.

    ראה גם: עיצוב פנים מודרני

    Call Now Button