דניאל וקנין אדריכלות ועיצוב פנים
מעצב פנים דניאל וקנין

השאירו פרטים

    פרוייקטים

    עיצוב סלון מודרני

    עיצוב סלון מודרני אינו דורש תקציבים מטורפים או יבוא אישי ממדינות עלומות שם או בירות אירופאיות רחוקות.

    עיצוב סלון, מותאם לסגנון ולחלום העיצוב שלכם, ניתן בימים אלה, באמצעות חלופות שונות ועיצובים ברמה כמעט זהה לעיצובים, אשר הרשימו אתכם אם זה בבית של מכרים/משפחה או מקום בו התארחתם וקיבלתם השראה ורושם עז מסגנון עיצוב סלון, מהרגע הראשון שדרכתם בבית המארח. הדמיות והתאמות של עיצובים קיימים, הוא אחד מתחומי המומחיות בבית עם עיצוב פנים ואדריכלות של דניאל וקנין וצוות המעצבים שלו, יחד עם התאמה אישית לבית ולמפרט שלו החל מריהוט כגון קמינים מעוצבים ועד ויטרינות מעוצבות.

    צפו בפרויקטים
    עיצוב סלון מודרני דירת גן בראשל

    בחירת עיצוב פנים לסלון לפי אופי הלקוח

    חשוב לציין, שיחד עם עקרון העיצוב הישראלי, אחד מהעקרונות החשובים ביותר בבית האדריכלים "דניאל וקנין", הוא ליצור עיצוב פנים סלונים שיהיה קרוב ככל הניתן לעיצוב המבוקש אך לשים דגש על העצמיות של הבית ושל הדיירים בו.

    מבחינתנו, עיצוב פנים סלון הוא ערך המכניס נשמה לתוך הבית תוך היכרות עם דייריו והיכולת ליצור סינרגיה בין אופי הדיירים בבית אל עיצוב סלון המתבקש. גם עם הסלון, יהיה דומה באופן מדויק ככל הניתן לעיצוב ה"מגזיני" או אותו עיצוב ממנו קיבלתם השראה הבית שלכם, יראה המקום בו יהיה לכם נוח לחזור הביתה מעוד יום ולקבל את התחושה המשולבת והמדהימה של יצירת מופת, שאינה גוזלת מהמאפיינים הביתיים, שחייבים להתקיים בתהליך עיצובים סלוניים.

    מעוניינים בסלון שנראה כאילו רק עכשיו יצא מתוך מגזין בעל שם? חולמים על סגנון יוקרתי בהתאמה לתקציב שלכם? בדניאל וקנין, אדריכלים ומעצבי פנים, נדאג להגשים לכם את החלום וליצור עיצוב סלון מודרני, בהתאמה אישית ותוך מתן ייעוץ סטייל אישי ומקצועי, לאחר וותק של שנים רבות והתמחות בסגנונות עיצוב פנים סלונים מגוונים, בכל רחבי הארץ ומתן מבט ממוקד לצרכים, לטעם האישי, ולא פחות חשוב מכך, לאפשרויות הקיימות בשטח (ובסלון).

    צרו איתנו קשר עוד היום, ואנו נדאג לחזור אליכם בהקדם.

    Call Now Button