דניאל וקנין אדריכלות ועיצוב פנים
מעצב פנים דניאל וקנין

השאירו פרטים

    מאמרים

    עיצוב פנים למשרדים וחנויות

    עיצוב פנים למשרדים וחנויות

    עיצוב חנויות ומשרדים הוא הרבה יותר מאשר אסתטיקה – הוא חלק בלתי נפרד מהקשר בין העובד לחברה, מהמאמץ השיווקי והתרבות הארגונית. במשרד עיצוב פנים של דניאל אנו יודעים שהסוד של עיצוב משרדים הוא שילוב נכון בין פונקציונליות ליצירת סביבת עבודה נעימה, מזמינה לעובדים ולמבקרים במשרד.

    • שילוב נכון בין אופן-ספייס למשרדים פרטיים וחדרי ישיבות
    • מוכנות לגידול מהיר או צמצום בעת הצורך
    • התאמה למאפייני העובד הישראלי והתרבות הארגונית הספציפית
    • ראייה ארגומטרית של עמדות עבודה
    • שיקולים הנדסיים כמו נקודות חשמל, אקוסטיקה, תאורה וכו'.

    עיצוב משרדים אינטראקטיבי

    כל משרד שאנו מתכננים ומעצבים הוא ייחודי, הסגנון האדריכלי לצד עיצוב הפנים מותאמים באופן מושלם לצרכי העובדים, משקף את רוח החברה והאווירה הנעימה בו הופך את משרד מעצב פנים דניאל וקנין לחממה יצירתית, פורה ומרשימה.

    למה חשוב לעצב את המשרד?

    העבודה במשרד אמורה לייצר לבעלי המשרד כסף וזו המטרה הראשית שלו, אם כי לא היחידה. המשרד אמור להיות גם מקום עבודה נעים עבור העובדים, מקום שיהיה לא פחות מאשר בית שני. אם לא תשקיעו בבחירת ריהוט משרדי מעוצב ואיכותי בכלל ובעיצוב המשרד בפרט יכול להיות שאף עובד חרוץ לא יבחר בכם על פני אפשרויות עבודה אחרות שיהיו לו, ויכול להיות שאפילו אתם לא כל כך תיהנו להגיע למשרד ולעבוד בו. משרד איכותי שעיצב מעצב פנים איכותי יהיה הרבה יותר מושך ממשרד בנאלי עם ארבעה קירות לבנים.

    איך אפשר לעצב את המשרד?

    כדי לעצב את המשרד אתם קודם כל צריכים להבין מדוע העיצוב חשוב ולהבין שהוא דורש מחשבה והשקעה. השיטה הטובה ביותר לעצב את המשרד היא לבחור מעצב פנים מתמחה בתכנון עיצוב וסטיילינג למשרדים בגדלים שונים, כזה שיעזור לכם במשימה ויהפוך אותה להרבה יותר פשוטה, פרודוקטיבית ואולי אף זולה יותר. בחירת מעצב פנים מומלץ, ללא ספק תספק לכם תוצאה הרבה יותר טובה כאשר אנשים רבים חושבים שמשימת העיצוב היא משימה קלה ובפעול הם עושים טעויות רבות, והתוצר הסופי רחוק מלהרשים או להתקרב לדמיון.

    כיצד נבחר מעצב פנים לעיצוב המשרד?

    • הפרמטר החשוב ביותר ואולי זה שיסביר לכם מה איכותו של מעצב הפנים שאותו אתם בוחנים הוא כמובן הניסיון. אין חכם כבעל הניסיון וזה לא סתם משפט, זה אמרה חכמה שיכולה להיות רלוונטית בכל תחום ותחום. מעצב פנים בתל אביב שעוסק בתחום כבר 10 שנים ללא ספק יהיה טוב יותר ממעצב מתחיל, ולרוב המחיר שלו גם יהיה בהתאם.
    • לא רק וותק וניסיון חשובים בבחירת מעצב הפנים אלא גם המקצועיות שלו. יש מעצבי פנים שאחרי שתי דקות של שיחה כבר תבינו שהם הולכים להיות הבחירה הכי טובה עבורכם, כאשר יש מעצבים אחרים שיהיו בדיוק להיפך: מרושלים בתפקידם, לא ממוקדים, מנסים לשכנע אתכם על עיצוב מסוים בלי לנסות להפיק את העיצוב מהדגשים שלכם וכן הלאה.

    עיצוב חנויות בסגנון אחר

    פותחים חנות חדשה? החנות שלכם זקוקה לחידוש? במשרד שלנו אנו מעניקים לכל חנות מגע ייחודי של סטייל, יוקרה ואווירה צרכנית שתמשוך לקוחות, תוביל אותם לרכישה ותעזור לחנות שלכם לבלוט מעל המתחרים.

    עיצוב חנויות חייב להיות מזמין אך הוא חייב להיות גם יצירתי, אטרקטיבי מבחוץ ומבפנים ולתרום לחוויית הקנייה. אנו לוקחים בחשבון את האווירה, הסגנון של החנות והמוצרים, המיתוג של העסק, מוקדי המשיכה בחנות, מיקום דלפק השירות והמסלול לניתוב הלקוח. הקפדה על פונקציונאליות וראייה שיווקית ומכירתית מאפשרת לנו להעניק לחנות שלכם יתרון גדול על המתחרים – בולטות, מיתוג, חוויה ושירות יחד עם עיצוב משרדים, חנויות מרשים, נקי, נוח והרמוני.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

    Call Now Button