דניאל וקנין אדריכלות ועיצוב פנים
מעצב פנים דניאל וקנין

השאירו פרטים

    מאמרים

    חשיבותה של תאורה מעוצבת בעיצוב הפנים של הבית- וכמה זה יעלה לכם?

    חשיבותה של תאורה מעוצבת בעיצוב הפנים של הבית- וכמה זה יעלה לכם?

    לעתים אנחנו יכולים להיכנס לדירה של מכרים, ולהרגיש שמשהו שונה  ללא כל שינוי ניכר לעין. רוב הסיכויים שבעלי הבית שינו את התאורה בחלל, וזה מה שמשפיע באופן ישיר על האווירה הכללית בבית. החלק החשוב ביותר בעיצוב בית הינו ההתאמה של התאורה למראה ולאופי הכללי של הבית, ולכן חשוב לשים דגש על החלק העיצובי הזה.

    השוק מציע לכם לא מעט סוגים שונים של גופי תאורה, בהם תוכלו להשתמש בכדי לפאר ולשדרג כל חלל מגורים. כמובן, גם חללי עבודה מצריכים תאורה מקצועית ויפהפייה. אם כך, באילו סוגים של גופי תאורה מומלץ בימינו לבחור? האם יש תאורות נפוצות יותר ופחות? ומהם טווחי המחירים עבור תאורה מעוצבת?

    למה תאורה מעוצבת כל כך חשובה בתהליך העיצוב?

    כל חלל, בין אם חלל מגורים או חלל עבודה – זקוק לשדרוג של תאורה מעוצבת. כשמדברים על תאורה מעוצבת לחללי מגורים ומשרדים, מדברים לא רק על הגוונים של התאורה. למעשה, מדברים על הכול כולל הכול, לרבות העיצוב של הגוף עצמו.

    גוף תאורה עשוי להגיע בגדלים ובעיצובים שונים, בדגמים ובגוונים רבים. יחד עם זאת, ישנם גופי תאורה אשר מוגדרים כבר בתור נברשות. מעוניינים לרכוש נברשת בתור גוף תאורה? זאת גם אופציה. בואו נדבר קודם כל על תאורת פנים לחללים במבנים. הנה כל מה שצריך לדעת:

    כל חלל זקוק לתאורה המדויקת לו

    שום חלל מגורים או חלל עובדה לא יהיו שלמים ללא תאורה מתאימה, לטענת מעצבי הפנים המובילים בישראל. אתם יכולים להפוך כל אופי של חלל בין רגע, אפילו רק בהחלפת גוון התאורה. בעידן שבו הכל זמין ונגיש, אתם בהחלט יכולים לרכוש גופי תאורה מעוצבים, אך אם לא תדעו לבחור אותם באופן נכון – הם לא יספקו את המטרה שלשמה רכשתם אותם.

    כאן נכנס לתמונה מעצב פנים מנוסה ומקצועי, אשר יודע לנתח את אופי החלל ואת אופי דיירי הבית. בתהליך עיצוב הפנים לוקח המעצב בחשבון את כל הגורמים הרלוונטיים כמו: צבע הקירות, הרהיטים, מבנה החלל, אביזרים וכו', וככה הוא למעשה מחליט איזו תאורה מעוצבת הכי תתאים לחלל.

    מהם גופי התאורה הפופולריים בקרב מעצבי הפנים בישראל – וכמה זה יעלה לכם?

    אחד הגופים הפופולריים ביותר הינו גוף תאורה מסוג סליק. מדובר בגוף תאורה צמוד תקרה מתכוונן לשימוש תאורת פנים. גוף תאורה מסוג זה בדרך כלל יעלה 420 ₪ בממוצע, בעוד שיהיה ניתן לבחור אותו בלבן, או שחור בד"כ. במחירים דומים למדי (אולי מעט יותר גבוהים), תוכלו גם לרכוש תאורת פנים מדגם ארקוס.

    תאורת ארקוס נחשבת פופולרית במיוחד, משתמשים בה גם עבור תאורת פנים וגם עבור תאורת גינות פרטיות. גופי תאורה הנקראים טנגו הם נפוצים גם כן, כמו כן גופי תאורה מסוג מיקרו. בניגוד לדגמים הראשונים שציינו כאן, גוף תאורה מיקרו עשוי להגיע בעיצוב מרובע.

    בנוסף לתאורת הפנים ישנה חשיבות רבה גם לתאורת החוץ של הבית. תאורת חוץ תוכלו למצוא  בטווחי מחירים דומים של 400 – 700 ₪ תוכלו לרכוש גופי תאורת חוץ מעוצבים ויפהפיים. חשוב לזכור, את הגוון של המנורות תמיד יהיה כדאי להתאים לציוד ולריהוט שלכם בבית. למשל, בתים שבנויים בעץ, יחמיא להם מאוד גוון צהוב של תאורה. בסופו של יום, זה ניתן למשחק ותלוי בעיקר בכם. אם מתחשקת לכם תאורה לבנה על רהיטי עץ, לכו על זה.

    מחפשים תאורה לבית? אל תעשו את זה לבד! ייעוץ נכון ומקצועי יהפוך את הבית שלכם בין רגע לבית שאתם רוצים להיות בו. צרו קשר עכשיו עם מעצב הפנים דניאל וקנין, ותתחילו להנות מאווירה איכותית ומדויקת בחלל המגורים שלכם.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

    Call Now Button