דניאל וקנין אדריכלות ועיצוב פנים
מעצב פנים דניאל וקנין

השאירו פרטים

    מאמרים

    מעצב פנים בדרום

    מעצב פנים בדרום

    דרום הארץ נחשב כאחד האזורים המאתגרים ביותר מבחינת עיצוב פנים כתוצאה מהאקלים המדברי המאתגר שלו. גם כאשר מעצבי בתים בדרום נדרשים לעצב את פנים הבית, אחד הנושאים החשובים ביותר העולים על הפרק הם בכל הקשור לתחומי הבידוד.

    ליצירת קשר עם – מעצב פנים מומלץ – לחץ כאן

    מעצבי פנים בדרום בשילוב אדריכלים

    אחד האתגרים בסטודיו עיצוב דירות של דניאל הכולל צוות מעצבי פנים בדרום, מעניק למגוון סוגי החללים פתרונות מעוצבים ואיכותיים בתחומי הבנייה ועיצוב החללים הפנימיים והחיצוניים, כאשר אחד הסודות והאספקטים החשובים ביותר בעבודתו של מעצב פנים בדרום בא לידי ביטוי ביכולת להעניק מענה בטיחותי ויעיל עם יצירתיות אשר אינה נופלת אל מול הדרישות הבסיסיות לכאורה. אדריכל בדרום, הרבה מעבר לאדריכל בכל מקום אחר נדרש לחשב זוויות רבות של השפעות ומשתנים המקנים למבנה ו/או לחלל את צורתו השלמה מבחינת התקנים ומבחינת שביעות רצונו של הלקוח מהתוצאה הסופית- מכל הבחינות.

    שירותי עיצוב פנים בדרום

    דניאל וקנין משרד מעצב פנים בדרום מעניקים שירותיי, עיצוב דירות עיצוב משרדים ועיצוב פנים לכל חלל שתרצו לעצב בצורה מושלמת, בהתאמה לאחד האזורים המאתגרים ביותר בארץ. על אף הגוונים ה"אדמתיים" משהו בדרום, הנקודות וגווני המדבר הייחודיים' המשולבים פעמים רבות בעבודת העיצוב בסטודיו, לתיאום מושלם ועיצוב בעל קווים ייחודיים המתאימים לאופי הייחודי של דרום הארץ.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך