דניאל וקנין אדריכלות ועיצוב פנים
מעצב פנים דניאל וקנין

השאירו פרטים

    מאמרים

    איך לשפץ בחוכמה דירה קטנה בתל אביב?

    איך לשפץ בחוכמה דירה קטנה בתל אביב?

    תל אביב היא חלום. חלום שמשותף לרבים ורבות, מכל רחבי הארץ, ובהתאם מדי שנה נוהרים צעירים רבים לעיר הכי מגוונת והכי מעניינת בארץ. הבעיה היא שכשרוצים להשתקע בתל אביב החלום עלול להפוך לסיוט – בגלל מחירי הדירות. גם כשמסתפקים בדירה קטנה המחיר גבוה, ובנוסף במקרים רבים הנכס לא מספק מקסימום נחת, כך שמצד אחד חיים בעיר מלהיבה ומצד שני חוזרים בסוף כל יום לבית שמוריד את מפלס השמחה.

    איך בכל זאת אפשר ליהנות מהדירה בלי הוצאה גבוהה מדי? עם שיפוץ יעיל שמבוסס על עיצוב פנים חכם.

    להגדיר כל חלל בדיוק לפי הצרכים שלכם

    הבסיס לעבודה של קבלן שיפוצים בתל אביב הוא תוכנית מדויקת. הבסיס לתוכנית מדויקת הוא הגדרה נכונה של החלל. הדירה, ובפרט אם היא ישנה, נבנתה שלא על-פי המטרות והצרכים הספציפיים שלכם, ולכן הגודל שלה, או ליתר דיוק הקוטן, מורגשים היטב. כשאתם מחלקים את החלל מחדש, לפי השימוש שלכם, הניצול של השטח הוא אופטימלי.

    פתיחות ושקיפות

    מרכיב נוסף בהפיכת דירה קטנה לתענוג גדול הוא שבירת קירות. כשאין יותר מדי קירות פנימיים, הנכס נראה מרווח יותר והזרימה בו נכונה יותר. הפרדת שימושים יכולים להתבצע באמצעות מחיצות נמוכות, אלמנטים דקורטיביים שונים וגם פשוט ע"י עיצוב שונה לחלקים שונים בחלל כך שכל אזור יהיה מובחן בפני עצמו (גם אם כולם יחד מהווים רצף אחד גדול).

    גם חלונות גדולים ושקופים תורמים לתחושת הריווח ובנוסף מחברים אתכם להמולה האורבנית של העיר ללא הפסקה. גם שבירת קירות וגם התקנת חלונות עם מפתח גדול חשוב להתקין בידיים מקצועות מאוד של קבלן שיפוצים מומלץ בתל אביב.

    פתרונות אחסון

    זוגות צעירים חושבים על הרבה דברים כשהם מתכננים את עיצוב הדירה שלהם, אבל לאו דווקא על פתרונות אחסון. אפשר להבין למה: אחסון הוא לא חומר לחלומות – אבל בדירה קטנה כל פתרון אחסון חכם משדרג באופן משמעותי את המראה ומאפשר להבליט את האלמנטים האסתטיים. לעומת זאת ללא פתרונות יעילים התוצאה תהיה בלגן ועומס יתר ויזואלי, ובמקרים רבים גם צפיפות שלא לצורך.

    חיפוי קיר מקורי

    דרך פשוטה יחסית לשדרג חלל היא באמצעות חיפוי קיר ייחודי. בדירות קטנות הדגש הוא לא להגזים – משום שקיר דומיננטי מדי עלול להשתלט על החלל. עיצוב פנים מדויק יקנה לקיר הנכון, ולפעמים גם רק לחלק ממנו, את המראה הנכון, כשבין האפשרויות צבע עם אפקט מרשים וגם בריקים. גם קיר גבס עם נישות יכול להוסיף עניין רב לחלל ולטשטש את היותו קטן – חשוב לעשות זאת בעזרת קבלני שיפוצים בתל אביב.

    ההמלצה האחרונה היא לא לחשוש להביא את עצמכם לידי ביטוי. אמנם הגזמה עלולה ליצור אימפקט הפוך ולפגום במראה של הדירה, אבל כשאתם מעצבים את הבית ומתכננים את השיפוץ עם מעצב מקצועי, מובטח לכם איזון מדויק.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך