דניאל וקנין אדריכלות ועיצוב פנים
מעצב פנים דניאל וקנין

השאירו פרטים

    מאמרים

    בחירת ארונות מטבח מודרניים

    בחירת ארונות מטבח מודרניים

    עוברים לבית חדש? מתכננים לשפץ את הקיים ולערוך שינויים במטבח? אם חשקה נפשכם בסגנון עיצוב מודרני, אלגנטי ונקי, הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לבחור ארונות מטבח מודרניים. אילו אלמנטים מתכתבים עם סגנון העיצוב הזה? על מה כדאי להקפיד? ואיך המטבח שלכם יהפוך לממלכה של יצירתיות מוקפדת? בואו לגלות!

    הוסיפו סורגי מתכת

    מטבחים מעוצבים בסגנון המודרני עושים שימוש לא קטן בחומרים "תעשייתיים". אחד החומרים הללו הוא מתכת. שלבו ארונות תצוגה עם חזיתות מקושטות במתכת במקום ארונות הזכוכית המסורתיים ותיהנו ממראה היוצר עניין בחלל ומוסיף לו קווים שעושים שמח – באלגנטיות. בחירה בארונות בעלי סורגי מתכת לא רק מוסיפה עניין בחלל ומתכתבת עם הסגנון המודרני, היא גם פתרון מצוין לאחסון בו לא ממש רואים את מה שמאחורי הדלת.

    שלבו בין ידיות קטנות לגדולות

    המטבח המודרני מאופיים בקווים נקיים – אך גם בתוכם אפשר "להשתולל" מבחינה עיצובית. שילוב בין ידיות קטנות וגדולות בארונות המטבח השונים תסייע לכם לקבל מראה מעניין ותוסיף שיק וטעם לחלל בלי מאמץ מיוחד. בצורה זו, גם אם מדובר בידיות מאופקות יחסית ובעיצוב נקי, עדיין נוצר מראה אלגנטי שיוצר פרופורציות מעוצבות בחלל.

    ארונות עצמאיים

    זקוקים למקום אחסון נוסף? הוספת יחידות עצמאיות זו דרך נהדרת להוסיף מקומות אחסון אלגנטיים, מבלי לוותר על קווי העיצוב שיש בשאר המטבח. נסו לבחור ביחידות המשלבות בין מקומות אחסון פתוחים וסגורים, ובאלו הפתוחים הציגו את כלי השולחן וחפצי הנוי והדקורציה שלכם, כך תוכלו להקפיץ את מראה החלל ולהוסיף לו פרקטיות וחן.

    פלטת צבעים שמרנית

    גוונים מונוכרומטיים של שחור ולבן הם בחירה מנצחת למטבח המודרני, אך לא רק הם. אם תרצו להוסיף עניין בחלל, תוכלו לעשות שימוש גם בצבע האפור על גווניו השונים ובכך לרכך את הניגודיות והקונטרסטיות שיוצרים הצבעים החזקים הללו.

    גלאם דרמטי

    בחרו בגימור גלאם מבריק בגוונים עמוקים ודרמטיים, ותגרמו לכל מטבח להיות יפהפה ומיוחד במינו. הגימור המבריק מוסיף עומק וזוהר לחלל, וגם אם אתם בוחרים בגוונים שהם יחסית שקטים – זוהי דרך מעולה להוסיף עניין.

    ארונות מטבח מחורצים

    טקסטורה מחורצת בארונות המטבח תגרום לכם לומר "וואו" כמעט בכל פעם שתיכנסו לחלל, באחריות! על ידי השינוי הקטנטן הזה ניתן לגרום לשינוי גדול במראה המטבח כולו, וזאת מבלי להתפשר על איכות החומר, על הגודל או על הבחירה בסגנון מודרני.

    ארונות בהשראת אמנות מודרנית

    כשרוצים להיות מודרניים באמת – משתמשים באומנות מודרנית! קשטו (באופן מבוקר ורק עם איש מקצוע מיומן, כמובן) את ארונות המטבח בטקסטורות הלקוחות מעולם האמנות והוסיפו צבע לחיים. אין ספק שמדובר בבחירה נועזת שלא מתאימה לכולם, אך אם אתם אמיצים דיו צפויה לכם חוויה מיוחדת בכל פעם בה תיגשו לארונות המטבח, לשיש ואפילו לכיור.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך