דניאל וקנין אדריכלות ועיצוב פנים
מעצב פנים דניאל וקנין

השאירו פרטים

    מאמרים

    חשיבות חומרי הגלם לעיצוב הבית

    חשיבות חומרי הגלם לעיצוב הבית

    הגיע הרגע המיוחל בו אתם נקראים לעצב את בית החלומות שלכם. מדובר בעבודה שעבור רבים היא לא פחות מאשר מפעל חיים, שכן הכול צריך להתבצע בדיוק, בטוב טעם ובכישרון. אך לפני שתבחרו את האקססוריז שיעטרו את המטבח שלכם, צריך להתחיל מהיסודות, ולהבין את החשיבות שבבחירת חומרי הגלם לעיצוב הבית שלכם.

    האנרגיה קובעת הכול

    כאשר ניגשים לשולחן התכנונים ומולנו משימת בחירת החומרים השונים לעיצוב הבית, נוטים לחשוב על סגנון העיצוב- אם עיצוב פנים יוקרתי או באיזה עיצוב פנים מודרני נבחר. אנו מביאים בחשבון משתנים המשפיעים על הוויזואליה כמו סוג הרהיטים רהיטים יתאימו וצבעיהם, וכן מעניקים חשיבות רבה למיקומם. אך חשוב לזכור את אחד המאפיינים הקריטיים ביותר בעיצוב הבית- המרקם שלו. כאשר אנחנו נכנסים לחלל חדש, במודע או לא, אנחנו מקבלים תחושה שיוצרת את האווירה בחלל הזה, ואת התחושה הזו יוצרים חומרי הגלם מהם הבית מורכב. למשל, שיש גרניט פורצלן במטבח מרוצף קרמיקה, בחדר עשוי מעץ, או שילוב של מספר אלמנטים כאלה בעיצוב הבית, מעבירים את המבקרים בו מסע של ממש בין עולמות ותחושות.

    משטח פורצלן מבריק

    חומר הגלם הוא אתם

    בחירת הריצוף לעיצוב הבית היא משימה קשה וגורלית בדרך לעיצוב האידיאלי עבורכם. עליכם לחשוב על חומר הגלם שיאפיין את ביתכם, על פי העדפותיכם וסגנונכם. חשוב לבחור בחומרי גלם איכותיים כדי להבטיח את העיצוב הרצוי. כל אחד רוצה לעצב את בית חלומותיו בצלמו ודמותו, והבחירה הראשונה שלכם חייבת להיות בחירת הריצוף והקירות, שיקבעו במידה לא מבוטלת את בחירת הריהוט והציוד הנלווה לו.

    גרניט פורצלן- אלוף האריחים

    אחד האריחים הפופולריים והמבוקשים בשוק הוא בלי שום ספק גרניט פורצלן. הוא נחשב למלך אריחי הקרמיקה משלל סיבות, ביניהן המרקם הייחודי דמוי העץ שלו. דרגת השחיקה שלו גבוהה, משמע מדובר בהשקעה לטווח ארוך. שיש גרניט פורצלן למטבח למשל, מבטיח לו מראה יוקרתי ואיכותי, וריצוף גרניט פורצלן מונע מקרים של התנפחות או פגיעה בריצוף כתוצאה מרטיבות או נזקים אחרים. אם אתם מחפשים ריצוף עמיד, איכותי ואסתטי, המעניק תחושב ביתית ויוקרתית, גרניט פורצלן הוא הנכון עבורכם.

    עץ- אידיאלי לשילוב

    בחירה בעץ כחומר גלם הוא בלי ספק עולם ומלואו. הוא משתלב כחומר גלם נלווה במגוון סגנונות עיצוב, הכפרי והמודרני, ובכל אחד מהם נעשה שימוש אחר. בחירה בעץ מלא תתאים לעיצוב בית כפרי, שכן העץ משדר חמימות ואינטימיות. הסגנון הכפרי יעדיף לשלב עץ לא מעובד שמשתלב היטב עם לבנים חשופות ואבנים. עיצוב בית מודרני עשוי לשלב עץ מלוטש למראה חלק ואלגנטי. האפשרויות, כאשר זה נוגע לעץ, רבות ומגוונות.

    לסיכום, בין אם מדובר אתם עומדים בפני עיצוב שיש גרניט פורצלן למטבח במסגרת עיצוב פנים יוקרתי, או תוהים על שילוב עץ בנושא עיצוב מטבח מודרני, זכרו את מידת ההשפעה של חומרי הגלם על עיצוב הבית.

     

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך