דניאל וקנין אדריכלות ועיצוב פנים
מעצב פנים דניאל וקנין

השאירו פרטים

    מאמרים

    כיצד להפוך את מטבח החלומות שלכם למציאות

    כיצד להפוך את מטבח החלומות שלכם למציאות

    בונים?משפצים? חולמים על מטבח החלומות? זה הזמן למספר טיפים חשובים שיסייעו גם לכם להפוך את החלום למציאות
    כל אחד ואחת מאיתנו חולם על מטבח מעוצב ומאובזר המאפשר לנו ליהנות גם מההיבט העיצובי שלו בהקשר של סביבת המגורים וגם מההיבט הפונקציונאיל בכל הקשור לשימוש במתקני המטבח ברמה היומיומית. כיום, באמצעות מספר פעולות עיצוביות עם תכנון מקדים וחשיבה מעמיקה מאחוריהן, תוכלו להפוך את מטבח החלומות שלכם למציאות של ממש.

    ממטבח החלומות למציאות במספר צעדים

    כאשר אתם ניגשים לעיצוב מטבח החלומות, חשוב להתייחס לכל ממאפייני וצרכי השימוש היומיומי שלכם במתקני המטבח השונים, ולכן, חשוב בין היתר להתייחס לסוג משטח שיש למטבח כזה או אחר שיתאים לאופי העבודה הנחוצה לכם בסביבת המטבח. כמו כן, חשוב להתייחס לפתרונות אחסון בסביבת המטבח, לייצרת מרחב עבודה המאפשר לכם להתנהל בתוך חלל המטבח בהתאם לגודלו, וכמובן, להיבט העיצובי של המטבח על פי הסגנון העיצובי המועדף עליכם ביותר והמותאם ביותר ליתר חלקי הבית/דירה.

    שיש למטבח באמצעות עיצוב פנים

    בחירת משטחי שיש למטבח המעוצב

    משטחי שיש למטבח הם הגדרה כוללת למספר סוגי שיש שונים שכל אחד יכול להתאים לצרכי השימוש שלכם בסביבת המטבח. משטחי העבודה הפונקציונאליים והאיכותיים ביותר למטבח הביתי הם משטחי שיש גרניט פורצלן למטבח שמצד אחד מאפשרים לכם ליהנות ממשטחים דקורטיבים ומרהיבים ביופיים ומצד שני ממשטחי עבודה חזקים בעלי עמידות גבוהה לסדקים ושברים ובעלי כושר ספיגה נמוך לנוזלים, כתמי לכלוך וכדומה.
    פתרונות אחסון לסביבת המטבח
    על מנת להפוך את סביבת המטבח שלכם לפונקציונאלית יותר ומעוצבת הרבה יותר, קיימת חשיבות רבה לשילובם של פתרונות אחסון חכמים המותקנים באופן מוסווה בתוך גוף ארונות המטבח. פתרונות אחסון אלו מאפשרים לכם מצד אחד ליהנות משטחי אחסון רחבים יותר ומצד שני הם סמויים מן העין ואינם פוגעים בעיצוב הכללי של סביבת המטבח.

    תאורה ופריטי דקורציה נלווים

    אלמנט עיצובי נוסף המאפשר לכם להפוך את מטבח החלומות למציאות קשור לתאורה הטבעית והמלאכותית בשטח המטבח. מטבחים מוארים הם מטבחים שנראים גדולים יותר מגודל החלל שלהם והם מאפשרים למתבונן בהם להיחשף לכל האלמנטים העיצוביים המאפיינים את המטבח, בין אם מדבר מעיצוב שיש גרניט למטבח ובין אם מדובר בפרזול מעוצב כזה או אחר.
    במקביל, חשוב לשלב פריטי דקורציה שיכולים להעניק מימד נוסף לעיצוב הקונספטואלי של המטבח. במסגרת שירותי עיצוב פנים לתכנון נכון של מטבחים וחללים נוספים בסביבת המטבח, תוכלו להבטיח לעצמכם את מטבח החלומות ולהפוך את החלומות שלכם למציאות של ממש גם בהיבט העיצובי וגם בהיבט התכנוני – פונקציונאלי באופן כזה שיותאם במידה רבה לכל צרכי השימוש היומיומיים שלכם מסביבת הטמבח הביתי.

    אם גם אתם מצויים לקראת הליכי שיפוץ או בנייה או סתם מתחשק לכם לחדש את סביבת המגורים באמצעות שירותי הום סטיילינג או עיצוב פנים, זה הזמן ללחוץ כאן

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך