דניאל וקנין אדריכלות ועיצוב פנים
מעצב פנים דניאל וקנין

השאירו פרטים

    מאמרים

    כל מה שחשוב לדעת על בחירת מדרגות עץ

    כל מה שחשוב לדעת על בחירת מדרגות עץ

    בחירת מדרגות עץ לפנים של הבית שלנו הינה משימה לא פשוטה, ואנחנו חייבים להתייחס אליה גם במישור העיצובי של החלל העומד לרשותנו, כמו גם במישור הפרקטי של התחזוקה. לפניכם, כל מה שחשוב לדעת על מדרגות עץ לחלל הבית, על מנת שתוכלו לבצע בחירה נכונה ומושכלת לבית הפרטי שלכם.

    עיצוב של המדרגות

    את מדרגות העץ לבית שלכם תוכלו לבחור מתוך מגוון עצום של עיצובים ולהתרשם מהפרויקטים השונים בין אם אתם חובבי המראה הנקי או המודרני ובין אם אתם מעדיפים את המראה הקלאסי העתיק ואפילו אם אתם מעוניינים במראה כפרי ומחוספס. ניתן להגיע לסוגים מגוונים ביותר של רמות גימור, חיתוך ועיצוב של מדרגות העץ. בבואכם לתכנן ולעצב את המדרגות, קחו בחשבון לא רק את המראה המועדף עליכם והנכון לעכשיו, אלא גם בראי של תקופה. מאחר ולא מדובר בפריט ריהוט, אלא בחלק אינטגרלי מן הבית, אתם חייבים לעשות בחירה שתמשיכו לאהוב ושגם תתאים לעוד שנים רבות.

    תכנון של המדרגות

    מדרגות עץ חייבים לתכנן בצורה המדויקת ביותר, מאחר ואת לוחות העץ חותכים ומכינים מבעוד מועד והשלב הסופי יהיה התקנת המדרגות בבית. התכנון חייב להיעשות על ידי אנשי מקצוע מיומנים, שזהו תחום ההתמחות שלהם, על מנת שהמראה הסופי שיתקבל יהיה יוצא מן הכלל ויאפשר לכם גם ליהנות ממדרגות עם גישה נוחה לירידה ועלייה. התכנון חייב להשתלב גם עם מראה הבית, מבחינת פרופורציות של גודל, מרחב ותנועה. במידה ויש לכם מדרגות קיימות ואתם רק רוצים לשדרג את המראה שלכם, תוכלו לבחור לבצע רק חיפוי של עץ על גבי המדרגות, על מנת להעניק את המראה המיוחד אותו אתם מחפשים.

    תכנון של התקנת המדרגות

    מאחר ואת לוחות העץ חותכים ומכינים מבעוד מועד והשלב הסופי יהיה התקנת המדרגות בבית. מדרגות עץ חייבים לתכנן בצורה המדויקת ביותר, התכנון חייב להיעשות על ידי אנשי מקצוע מיומנים, שזהו תחום ההתמחות שלהם, על מנת שהמראה הסופי שיתקבל יהיה יוצא מן הכלל ויאפשר לכם גם ליהנות ממדרגות עם גישה נוחה לירידה ועלייה. התכנון חייב להשתלב גם עם מראה הבית, מבחינת פרופורציות של גודל, מרחב ותנועה. במידה ויש לכם מדרגות קיימות ואתם רק רוצים לשדרג את המראה שלכם, תוכלו לבחור לבצע רק חיפוי של עץ על גבי המדרגות, על מנת להעניק את המראה המיוחד אותו אתם מחפשים.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך