דניאל וקנין אדריכלות ועיצוב פנים
מעצב פנים דניאל וקנין

השאירו פרטים

    מאמרים

    עיצוב בית מושלם עם חיפוי זכוכית

    עיצוב בית מושלם עם חיפוי זכוכית

    עיצוב בית מושלם עם חיפוי זכוכית הפך בשנים האחרונות לאחד מאמצעי החיפוי הפופולריים ביותר בישראלי לצרכי עיצובו של הבית המושלם. בשורות הבאות תוכלו למצוא מידע מורחב אודות סוגי החיפוי השונים המוצעים לכם באמצעות זכוכית.

    עיצוב בית מושלם עם חיפוי זכוכית למטבח

    חיפויי הזכוכית לסביבת המטבח נועדו בעיקר לצרכי החלפתם של אריחי הקרמיקה "המסורתיים". חיפוי זכוכית למטבח מיושם באמצעות לוחות זכוכית בגוון אחיד או מודפס המשתלבים בין ארונות המטבח העליונים לאילו התחתונים או לצרכי חיפוי קיר זכוכית בסביבת המטבח.

    לצפייה בקטלוג עיצוב בתים פרטיים לחץ כאן

    חיפוי זכוכית לקיר

    חיפוי קירות פנים באמצעות זכוכית מיועדים בין היתר לחללי האירוח המרכזיים בשטח הבית או לכל קיר מרכזי אחר בסביבת המגורים. חיפויי זה מיושם אף הוא באמצעות לוחות זכוכית המגיעים בגדלים שונים וגוונים והדפסים שונים. כמו כן, ניתן לייצר חיפויי קיר משולבי זכוכית בהן הזכוכית מהווה חומר גלם מרכזי בחיפוי הקיר ולצידה אבן שיש קיסר טבעית או כל אריח חיפוי אחר. טרנד מרכזי נוסף בעיצוב הבית המושלם הינו חיפוי קירות פנים באבני פסיפס מזכוכית. קירות הפסיפס מהווים אלמנט עיצובי מרשים ביופיו, כאשר הפסיפס מונח כמעין תבליט על גבי הקיר. באמצעות אבני פסיפס מזכוכית ניתן ליצור גם מסגרות פסיפס דקורטיביות לפתחים השונים בחלל הבית.

    חיפוי זכוכית בחדרי רחצה

    חלל מגורים נוסף אותו ניתן לעטר ולהדר באמצעות חיפוי זכוכית הוא חדר הרחצה. חיפוי זכוכית לקיר בחדר הרחצה מאפשרים לכם ליצור חלל מודרני, מעוצב ומפנק. מלבד קירות האמבטיה בחיפוי זכוכית, ניתן לחפות גם את משטחי הריצוף בזכוכית וליהנות מתחושה יוקרתית במיוחד בחדרי הרחצה.

    חיפוי זכוכית לקירות טלוויזיה

    מסך הטלוויזיה השטוח שדרג בצורה משמעותית את האופן בו אתם מעצבים את פינות הטלוויזיה בשטח הבית. כיום, באמצעות חיפוי קירות טלוויזיה בזכוכית שחורה או זכוכית בגוונים בהירים, תוכלו להעצים את חווית הצפייה בטלוויזיה וליהנות מפינת טלוויזיה מעוצבת ומודרנית המתכתבת עם הטרדנים המובילים ביותר בעולם, עיצוב בית מושלם עם חיפוי זכוכית. את קירות הטלוויזיה תוכלו לחפות בזכוכית בכל חלקי הבית, לרבות, קיר טלוויזיה מרכזי בחלל האירוח המרכזי וקירות טלוויזיה בחדרי השינה.

    מודפס, צבעוני או גוון אחיד – רק אתם קובעים!

    את חיפוי הזכוכית השונים המיועדים לכל חלקי הבית, תוכלו לרכוש במגוון רחב של צורות, גדלים וגוונים. לרשותכם, חיפויי זכוכית מודפסים המשלבים בתוכם אלמנט גרפי או עיצובי או תמונת אווירה, חיפוי זכוכית בגוון אחיד, חיפוי זכוכית בגוון משתנה (מכהה לבהיר) וחיפוי זכוכית צבעוניים. כמו כן, עובדת לרשותכם האפשרות לבחור תמונה או אלמנט גרפי/עיצובי כזה או אחר אותו תרצו להדפיס על גבי לוחות הזכוכית השונים אשר ישמשו אתכם לצרכי חיפוי קירות הבית השונים.

    היוועצות מוקדמת עם מעצב פנים או איש מקצוע המתמחה בשיווק חיפויי זכוכית למטרות עיצוב הבית, תאפשר גם לכם ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות עיצוביות בדרך לעיצוב הבית המושלם בחיפוי זכוכית.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך