דניאל וקנין אדריכלות ועיצוב פנים
מעצב פנים דניאל וקנין

השאירו פרטים

    מאמרים

    עיצוב חדר שירותים ואמבטיה

    עיצוב חדר שירותים ואמבטיה

    בין החלקים החמים והאינטימיים ביותר בבית, ניתן למצוא את חדרי השירות, חדר האמבטיה והשירותים. מעטים הם האנשים המדברים על הנושא וחשיבות הנינוחות בחדרים הללו, אולם, אנו מעלים את הנושא של עיצוב חדר אמבטיה וגם עיצוב חדר שירותים על הפרק מסיבת חשיבותם הרבה. אלה הם החלקים היחידים בבית, בהם אני יכולים לשהות למספר דקות באין מפריע, חללים, המהווים מרחב אישי מוגן גם אם לפרק זמן קצר המהווים מקום בטוח למחשבות והרהורים. אז האם זה לא אך טבעי שהעיצוב יהלום את החללים המשמעותיים הללו?

    עיצוב שירותים לצד עיצוב חדר אמבטיה ישנם עיצובים המותאמים במיוחד לחדרי מקלחת קטנים ושירותים המשלבים כמובן מקלחונים, מיוחד בחדרי אמבטיה משולבים בסגנון "מסדרוני". המקלחונים, מעוצבים בסגנון שקוף או שקוף למחצה, כאשר הטכנולוגיה שלהם מאפשרת אטימות מוחלטת של המקלחון בעת המקלחת, סגנונות המקלחונים משתנים בהתאם לרצונותיו של הלקוח וניתנים לעיצוב בצורות ובגדלים שונים ובמיקומים שונים בחדר האמבטיה, שלא כמו המקלחונים הפינתיים מסורתיים, כעת תוכלו למצוא עיצובים שונים ומקוריים, לכל צורך, טעם וגודל חדר האמבטיה שלכם.

    בחירת עיצוב חדר אמבטיה

    באשר לעיצוב פנים חדרי אמבטיה, הסגנון המומלץ הוא סגנון חמים בגוונים המשלבים את הגוונים החומים הבהירים והעמוקים יותר, שילוב עזרי מעוצבים משלימים כמו סלסילות, ווי תלייה מעוצבים, ברז אמבטיה בעיצוב מודרני, נישות וארונות עבור אחסנת מוצרי תמרוקים ומידוף לתצוגה בהם מוחזקים בדרך כלל בקבוקונים ריקים ומעוצבים, לקבלת אווירת ספא. מוצרים אלו ואחרים תמצאו אצל ספק ארונות. ריחניים ומפיצי ריח עדינים, מומלצים גם הם לשילוב עיצובי מרגיע ונעים שילוב אלמנטים ועזרים בחדר כמו שילוב גופי תאורה בעת עיצוב הבית, תעניק גם היא שדרוג לצורך עיצוב חדר אמבטיה נעים וחמים וגם עבור עיצוב חדר שירותים. עיצוב פנים חדרי אמבטיה, דורש חשיבה מעמיקה ויכולת תכנון מוקדמת לקבלת תוצאה מושלמת הן לצורך הנראות והן לצורך הנגישות והאווירה הנעימה בחדר.

    דניאל וקנין, מעצב פנים ידעו להעניק לכם מגוון אפשרויות בחירה מתוך האפשרויות הקיימות מתוך הנגזרת הקיימת של עיצוב שירותים, עיצוב חדר אמבטיה ומעניק ייעוץ בכל שלבי התהליך, מבחינת העיצוב, התקציב והנגישות.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך