דניאל וקנין אדריכלות ועיצוב פנים
מעצב פנים דניאל וקנין

השאירו פרטים

    מאמרים

    עיצוב פנים לחדרי ילדים

    עיצוב פנים לחדרי ילדים

    הבה נתחיל מהבסיס, עיצוב חדר ילדים וחדרי תינוקות הוא מהעיצוב המהנים ביותר הקיימים וזאת מאחר שהם גורמים לנו לחזור כמה שנים אחורה בזמן אל תקופת הילדות שלנו ולחזור לחלומות הישנים שלנו לצבוע את העולם בצבעים שמחים ולהפוך את הדמיון למציאות בהנפת מברשת של צבע בוהק וחיובי. למרות שאומרים לנו שעדיף לא להגשים את החלומות שלנו דרך ילדינו.

    עם דניאל וקנין שוברים את המיתוס ומאפשרים לכם להגשים את חלומות הילדות שלכם…

    דווקא במישור עיצוב פנים חדרי ילדים, מומלץ להיכנס אל עולם החלומות ולהפוך את חלומות הילדות שלכם למציאות של ילדכם/ילדתכם.  בעזרת משרדו של דניאל וקנין, מעצב פנים תוכלו להגשים את החלום הזה לכדי מציאות תוך זמן קצר ולקבל תוצאה שתפתיע אפילו אתכם. אחד הבסיסים החשובים ביותר, בהם הורים רבים מתקשים ובוחרים להתפשר עם גוון החדר. רבים מאיתנו בחורים ללכת על הגוון הלבן או הקרמי הסטנדרטי ולשכוח מכל הסיפור. ייעוץ ובחירת צבע מתאים שיהפוך את עיצוב חדר ילדים לחדר חלומות אמיתי, ההמלצה שלנו היא להשתמש בשני גוונים עבור עיצוב חדרי ילדים בכדי להעניק אופי ילדי ואגדי משלו.

    בחירת הגוונים עבור עיצוב חדר ילדים

    גוונים טבעיים ושילוב צבעים כמו קרם ותכול אוף-ווייט וירוק או גוון שמנת בשילוב אפרסק ולעיתים נגיעות של רובה אפוקסית, יתנו לחדר את המראה התמים והחלומי אותו ביקשתם וזה עוד לפני שדיברנו על הריהוט… כאשר משלבים צבעים עמוקים עם צבעים ניטרליים, ניתן לבחור ולשלב תוספות כמו אפליקציות, איורי קיר או מדבקות קיר לבחירתכם ותוך קבלת ייעוץ של מעצב הפנים שלכם, למתן תחושה ואופי ייחודי לחדר.

    יחד עם זאת, בעת הצביעה ומתן גוונים ייחודיים לחדר, תוכלו להימנע מכך ולהעניק את מלוא תשומת הלב המרבית, למראה הכללי של החדר, לשים דגש על הריהוט הווילונות והשטיחים שניתן לבחור בעת עיצוב חדר ילדים. חלק מסגנונות עיצוב פנים חדרי ילדים, ואפילו חלק ניכר מעיצוב פנים זה, בא לידי ביטוי בתוספות המשלימות, כמו למשל פופים מעוצבים ווילונות, מצעים, שטיחים וכיוצא באלה, הנמצאים בקטגורית המוצרים המרכזיים ההופכים עיצוב חדרי ילדים לעיצוב מושלם.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

    Call Now Button