דניאל וקנין אדריכלות ועיצוב פנים
מעצב פנים דניאל וקנין

השאירו פרטים

    מאמרים

    עיצוב תאורה - להאיר את הבית

    עיצוב תאורה – להאיר את הבית

    כאשר אנחנו מעצבים את ביתנו, עלינו לשים לב לדברים רבים: הקירות, החומרים, הרהיטים, פריטי הנוי. אנו משקיעים זמן ומשאבים רבים כדי שהכל ישתלב ביחד בדיוק כפי שחלמנו. חשוב לזכות, שהתאורה בבית תשפיע על איך כל זה יראה וירגיש, מידי יום. תכנון תאורה בבית, כולל שני היבטים: הראשון הוא השלב האדריכלי – תכנון הבית אשר יקבע את כמויות האור הטבעי שיהיה בבית המהלך היום. ומה קורה כשהשמש שוקעת? תכנון תאורה מלאכותית יאפשר לכם להאיר את הבית, ולהמשיך ליהנות ממנו לכל אורך שעות היום.

    להזמנת – "עיצוב פנים לבית פרטי יוקרתי" לחץ כאן

    השפעת תכנון התאורה על החלל

    בעבר היינו נכנסים לדירה או לבית, מקבלים נורה באמצע התקרה ובכך היה נגמר העניין, יש אור –אין אור, שתי פונקציות בסיסיות עליהן מתקיים בית שלם. היום קיימת הבנה מעמיקה יותר באשר למשמעויות שבבחירת עיצוב תאורה נכון לכל איזור ואיזור בבית. בראש ובראשונה עומדת מולנו הפונקציונאליות – תכנון תאורה נכון מאפשר לנו להשתמש באור בצורה מיטבית, העוזרת לנו להוציא את המיטב מהחדר, ואת המיטב מעצמנו כאשר אנו נמצאים בחדר. לשם כך, יש להבין את הצרכים של האנשים שחיים בבית לפני הכל.

    ככל שהתאורה אפקטיבית יותר, האינפורמציה שאנו מקבלים מהחלל בו אנו נמצאים היא מדויקת יותר, וכל זה משפיע על האופן שבו אנו מרגישים, ועל התחושות שעולות בנו כאשר אנו בחדר. לכן, כאשר אנו מתכננים את התאורה בביתנו, יש לחשוב בצורה הוליסטית ושלמה על האדם שחי בבית, צרכיו והנתונים הקיימים.

    עיצוב תאורה – איך לבחור נכון?

    אחרי שהבנו את הצרכים שלנו, יש לבחור כיצד ניתן מענה לצרכים אלה, מבלי להתפשר על מתן מענה לצורך העיצובי, דקורטיבי ואווירתי אשר תכנון תאורה נכון מאפשר לנו. כיום, ניתן לבחור מבין שלל אפשרויות עיצוב תאורה: תאורה נסתרת – הדורשת תכנון מקדים, נברשות, אהילים, מנורות מיוחדות, תאורת חירום, תאורת לילה, תאורת מטבח, sky light ועוד.

    כל בחירה תגדיר את החלל שאנו מאירים, תייחד אותו, תאפשר להדגיש בו אלמנטים מסוימים ותדבר עם הקו העיצובי הכללי של הבית בחירת אדריכל ומעצב פנים, אשר יודע לדבר בשפת התאורה, תאפשר לכם להדגיש את השפה העיצובית שבביתכם, לשמור על שילוב נכון ואסטטי בין ה טקסטורות והחומרים השונים הנמצאים בבית. דניאל וקנין, מעצב פנים, יעזור לכם להאיר את ביתכם לא רק בתאורה דקורטיבית ומרשימה, אלא באווירה נעימה וחמימה שתהפוך את ביתכם לבית מזמין ומואר.
    עם ידע וניסיון שרכש בתחום תכנון תאורה, דניאל יודע לתרגם את הצרכים של האנשים שחיים בבית, לעשייה של עיצוב תאורה, החל מעיצוב קרניז תאורה ועד בחירת הנורות המתאימות המאפשרת חיים נוחים, נעימים, ופונקציונאליים בבית, לצד קו עיצובי מרשים ומדויק, המחלק את החללים השונים בבית בהתאם לאווירה הרצויה בהם.

    דיבור זה, בשתי השפות – העיצובי והפרקטי, המקצועי והאנושי, הוא מה שהופך אדם ממעצב תאורה מוכשר, לאיש מקצוע שמאיר בתים של אנשים.

    להזמנת – מעצב פנים מומלץ בתל אביב >>

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך