דניאל וקנין אדריכלות ועיצוב פנים
מעצב פנים דניאל וקנין

השאירו פרטים

    מאמרים

    טיפים לעיצוב הבית בעזרת רובה אפוקסית

    טיפים לעיצוב הבית בעזרת רובה אפוקסית

    עולם עיצוב הפנים הוא עולם דינמי מאוד, ומדי שנה נכנסים אל תוך סל העיצובים האפשריים שורה של טכניקות וטכנולוגיות עיצוב חדשות, המאפשרות ליצור עיצובים חדשים ויוצאי דופן, כשאחת המגמות הבולטות ביותר בשנים האחרונות היא מגמת ציפוי אפוקסי לבתים. ציפוי זה מאפשר לכם ליצור משטחים בעלי מראה אחיד, חלק ובוהק באמצעות מריחת חומר אפוקסי בשלל גוונים ועיצובים בצורה המייצרת חיפוי וציפוי של משטחים שלמים, ללא קשר למראה הראשוני והמקורי שלהם.

    להכיר את עולם הרובה האפוקסית ואת כלל האפשרויות שהיא מציעה

    בעזרת רובה אפוקסית הדבר הראשון שחשוב הוא להכיר את כלל היכולות וכלל התוצאות שניתן להשיג באמצעות הרובה המיוחדת הזו. באופן עקרוני, באמצעות שילובי צבעים וטכניקות מריחה, תוכלו להשיג כל סוג של שילובי גוונים, מרקמים ודוגמאות עיצוב, ולכן חשוב שתגדירו תחילה את העיצוב המתאים לכם, את הגוונים שצריכים להיות הגוונים הדומיננטיים, ואת האופן בו ישתלב הציפוי הסופי עם העיצוב הכולל של הבית.

    לצפייה בקטלוג אדריכלות ועיצוב בתים פרטיים לחץ כאן >>

    בחינת קטלוגים ובחירת איש מקצוע מתאים

    במסגרת זו, כדאי לבחון קטלוגים וגלריות המציגים דוגמאות של ציפוי אפוקסי לבתים, בהתאם למרחב הביתי שבו אתם רוצים ליצור את הציפוי. עיצובי פנים מודרניים יכולים להיות שונים לחלוטין מעיצובי חוץ, במטרה להתאים את עיצוב הרובה האפוקסית לעיצוב של המרחב הסביבתי. הדבר השני שחשוב לזכור הוא שמעבר לעיצוב אתם לא צריכים לדעת לעשות עוד כלום, ואת כל שאר המשימות אתם רוצים להשאיר לאיש מקצוע המתמחה בתחום זה באופן ספציפי.

    וודאו עבודה מקצועית

    יחד עם זאת, אתם בהחלט רוצים לוודא שהעבודה מבוצעת בצורה מקצועית, שהציפוי מיושם בצורה אחידה וחלקה במאה אחוז, ללא שקערוריות שיכולות עם הזמן להפוך לדפורמציות משמעותיות. כמו כן, כדאי להתייעץ עם משרד אדריכלים מקצועי לפני שמתחילים בעבודה, על מנת לוודא שהוא מבין מה הוא עושה, שהוא מתאים את סוג הרובה ואת טכניקת היישום לסביבה בה הוא מיישם אותה, ושהוא יודע כיצד ליצור את העיצוב המבוקש בצורה מקצועית ובצורה שתאפשר עמידות טובה של התוצאה הסופית לאורך שנים, במיוחד אם מדובר בציפוי של מרחבים חיצוניים.

    לצפייה בנושא עיצוב דירות יוקרה לחץ כאן >>

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך