דניאל וקנין אדריכלות ועיצוב פנים
מעצב פנים דניאל וקנין

השאירו פרטים

    מאמרים

    מרגע בחירת מעצב פנים והאדריכל ועד הכניסה לבית

    מרגע בחירת מעצב פנים והאדריכל ועד הכניסה לבית

    לפעמים נדמה לנו שבחירת מעצב פנים עבור תכנון ועיצוב הבית החדש שלנו, היא רק אחת מיני דברים רבים שעלינו לעשות בדרך לבית חלומותינו. כדאי להבין, שמדובר בהחלטה מכריעה שתקבע האם תחיה בבית שבו נועדת, או בבית אחר.

    לבחור בבית שבו נועדתם לחיות

    בחירת אנשי המקצוע איתם תעבדו על הבית שלכם, היא בחירה מכריעה. על האדריכל להיות מחובר ולהכיר גם את סביבת המגורים המיועדת, לדוגמא אדריכל בצפון יוכל להתחבר טוב יותר עם במדובר על בית באזור הצפון. החיבור לאיש המקצוע לא ייקבע רק אם תהליך העבודה יהיה נעים, או אם יהיה לכם על מי להמליץ בסוף הדרך.

    החיבור יקבע גם האם הבית שלכם יישקף אתכם, ידבר אתכם, ירגיש – זה הבית שלי! לכן, בבחירת אדריכל ומעצב פנים, יש לבחור בראש ובראשונה באדריכל שיידע לחוש אתכם, להבין מי האנשים שעומדים מולו: מהם הרצונות שלכם, השאיפות שלכם, הצרכים שלכם. מה הכיוון שאתם מעוניינים בו. מעצב פנים מקצועי יידע לקרוא גם בין השורות.

    רובנו, לא למדנו אדריכלות, לא למדנו עיצוב ולא תמיד יודעים לשים במילים את מה שכל כך ברור לנו בראש. במקרים אחרים, לא ממש ברור לנו בראש מה אנחנו רוצים, אנחנו צריכים שמישהו יידע להביא לחיים את מה שאנחנו עוד לא מצליחים לדמיין. נשמע כמעט בלתי אפשרי? אפשרי ועוד איך.
    אדם שחי ונושם את המקצוע, מכיר את השפה העיצובית והאדריכלית על בוריה, אך לא פחות מזה – מבין אנשים, יודע להתחבר, לחוש, לנתח. ברגע שבחרתם בבעל מקצוע כזה – בחרתם בבית בו נועדתם לחיות.

    ביתכם הוא יצירה חד פעמית שכמוה טרם הייתה

    מהי כשירות עיצובית? כאשר אדם מעצב פרויקטים רבים לאורך עשרות שנים, לעיתים, הרעיונות שצצים לו בראש, שייכים לפרויקט אחר, לא לכם.
    אין בכך לומר ששמירה על כשירות עיצובית באה על חשבון הניסיון, אבל אתם רוצים שמי שילווה את התהליך החשוב בחייכם יתייחס לבית שלכם כאל יצירה חד פעמית שכמוה טרם הייתה וכמוה עוד לא תהיה.
    אותו ניצוץ בעיניים, אותה חדוות היצירה, אותה התלהבות ראשונית המפעמת בליבו של אדריכל מקצועי ומעצב פנים שמצא עד ייעודו האמיתי – הם מה שאתם צריכים לחפש באיש מקצוע.
    אדם שיצירתיותו אינו יודעת שובע, גם לא לאחר פרויקטים רבים, ושיידע למצוא את האתם בתוך העיצובי, את רוחכם בתוך המודרני, ואת חלומכם בתוך המציאות אותה ייצור עבורכם.

     מעצב פנים ואדריכל, יודע ליצור עבורכם את אותה מציאות

    דניאל הולך אתכם, בידיים שלובות לכל אורך התהליך, תוך כדי שהוא חי ונושם את רצונותיכם ותקוותיכם ומביא אותן לחיים. דניאל מאמין כי בכל אחד מהבתים שהוא יוצר, חיים אנשים, שיושפעו מהבית וישפיעו עליו בהתאם. הם הלב הפועם של הבית, שסביבו מוקמת היצירה.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך