דניאל וקנין אדריכלות ועיצוב פנים
מעצב פנים דניאל וקנין

השאירו פרטים

    מאמרים

    עיצוב מטבח ופינות אוכל על ידי מעצב פנים

    עיצוב מטבח ופינות אוכל על ידי מעצב פנים

    חידוש פינת האוכל והעיצוב הביתי בכלל הינו פרויקט בפני עצמו המצריך תשומת לב והשקעה, נכונות והקשבה לאורך התהליך כולו. רבים בוחרים לעצב מטבח או את פינת האוכל במסגרת תהליך עיצוב כולל של הבית ואילו רבים וטובים אחרים נהנים מהמגמה המתחדשת של פינות אוכל ובוחרים לחדש רק את הפינה הזו.

    בל נטעה, מדובר באחד השטחים הפונקציונאלים והמרכזיים בהוויי הביתי ובתרבות הישראלית. האכילה והדיבור, המפגש וההפסקה – כל אלו מתאפשרים בפינת האוכל. לכן לא פלא שהיא מקבלת תשומת לב. עיצוב פינת האוכל אינו עניין של מה בכך ולכן רבים בוחרים להיעזר בשירותיו של מעצב פנים מקצועי המכיר את רזי העיצוב ובקיא בתחום של עיצוב פינות אוכל. בדיוק כמו בעבודה עם כל נותן שירות אחר, גם בבחירת מעצב פנים יש לשים לב לפרטים מהותיים ולדעת לעבוד נכון.

    על מנת להיות מרוצים מהתוצאה הסופית ולהרגיש כי איש המקצוע באמת ענה על צורכיכם, רצוי לעקוב אחר ההמלצות הבאות וליישם את שניתן.

    תיאום ציפיות – על ידי מעצב פנים למטבח ופינות אוכל

    זהו החלק החשוב ביותר לצורך התחלת תהליך באופן מנוהל ומקצועי. אם ישנה החלטה על מעצב או מעצבת פנים, רצוי להיפגש קודם כל על מנת לדבר ולקבל את ההחלטות הנדרשות לתהליך עיצובה של פינת האוכל. החלק המהותי ביותר הינו הגדרת אופן ההתקשרות בין בעל המקצוע לבין בעלי הדירה.

    הגדרה זו תסייע ביצירת התהליך המתאים לכם באופן אישי. במידה ובני הבית יודעים איזו פינת אוכל הם רוצים, אזי כל תפקידו של מעצב פנים הינו לייעץ מקצועית. במידה ובני הבית לא החליטו על הסגנון הרצוי להם, מעצב הפנים יכול לכוון בבחירת הדגם המתאים.

    שיתוף

    בעל המקצוע הוזמן על מנת לקיים את רצונם של בני הבית. לפיכך, רצוי להבהיר לו בשפה הברורה ביותר את הרצונות והצרכים. אלו אינם מובנים מאליהם וסביר להניח שבהיעדר הבהרה חד משמעית, יהיה למעצב יותר מקום למשחק, כגון עיצוב מטבחים ולאלתור בהתבסס על טעמו האישי. אמנם אין בכך כל רע, אולם עיצוב זה יכול שלא לעלות בקנה אחד עם ציפיותיהם של בני הבית.

    לפיכך רצוי להגדיר מראש בדיוק את החזון, את העיצוב הרצוי באם ישנו, את הצרכים היומיומיים של בני הבית, את תדירות השימוש, מספר המשתמשים מדי יום ועוד. הקפדה על צעדים אלו תבטיח פינת אוכל לטעמכם ותהליך עבודה קל ותקשורתי המבוסס על כימיה ושיתוף פעולה מקסימלי.

    ראה גם: פרוייקטים שלנו

     

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

    Call Now Button