דניאל וקנין אדריכלות ועיצוב פנים
מעצב פנים דניאל וקנין

השאירו פרטים

    מאמרים

    מעצב פנים בצפון

    מעצב פנים בצפון

    “מצפון תפתח הטובה”, כך נאמר בספר הספרים ודניאל וקנין מעצב פנים בצפון, לא מתווכחים ונפתחים אל הצפון.

    מעצב פנים בצפון

    העיצובים הרווחים באזור הצפון  מקנה עבור מעצב פנים בצפון ים של אתגרים (תרתי משמע), מרבית אזור הצפון נמצא באזורים הקרובים לשטחים לחים ועתירי משקעים כמו נהרות, אגמים, נחלים וכמובן סמוכים לחופי הים התיכון, אזורי הצמחייה המרובים והאזורים ההררים ומזג האוויר הצונן והלח המאפיין את מזג האוויר בקיץ ובחורף.

    האופי הייחודי של תושבי הקבע בצפון בא לידי ביטוי פעמים רבות גם בטעם הייחודי שלהם מבחינת עיצוב הפנים ויוצרים דרישה בקרב מעצב פנים בצפון לענות על כמה דרישות בו זמנית. אדריכל בצפון, כמו גם מעצב פנים בצפון, חייבים להתאים את עצמם לאופי זה ולהיכנס אל אווירה המיוחדת באזור הדורשת סטנדרטים גבוהים ועמידה בפרויקטים שנראים לעתים על גבול הבלתי אפשר.

    לכן נדרש שיתוף פעולה בין שני תחומים אשר רבים שוגים במחשבה שאחד הם – עיצוב בתים בצפון שילוב אדריכלות. שני התחומים הללו הנושקים זה לזה נדרשים לעמוד בכלל הדרישות וביכולת לעבוד במקביל האחד לשני, ולתת את הדעת, על כל הפרטים אשר חייבים להתקיים בחלל הסופי.

    שירותי עיצוב פנים בצפון

    משרדו של דניאל – מעצב פנים בצפון, מעניקים שירות המותאם באופן אישי לאזור הצפון, מביאים איתם צבעים וסגנונות מקוריים, המשובצים באופי הייחודי והעתיק של האזור ההררי והצונן, בעיצובים חמים מאי פעם…

     

      למידע נוסף בנושא: מעצב פנים במרכז >>

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

    Call Now Button