דניאל וקנין אדריכלות ועיצוב פנים
מעצב פנים דניאל וקנין

השאירו פרטים

    מאמרים

    הדמיות אדריכליות - הוספת את מימד המציאות

    הדמיות אדריכליות – הוספת את מימד המציאות

    בתקופה בה לוח השרטוט, הסרגלים המיוחדים, אינסוף מחיקות ותיקונים הם פריט לאספנים בלבד, כדאי להבין מה הם היתרונות שבבחירת אדריכל ומעצב פנים שמאפשר לכם להרגיש שאתם בפנים, ממש בתוך הבית שלכם – כבר מההתחלה.

    איך? באמצעות תוכנת הדמיה ממוחשבת.

    הדמיה אדריכלית – מדמה את החלום

    התהליך שאנו עוברים, כאשר אנחנו מחליטים לבנות או לשפץ את הבית שלנו, ולעצב אותו בעזרת אדריכל ומעצב פנים, הוא תהליך מורכב, הכולל בתוכו רגשות רבים, חלומות, תקוות וגם לא מעט חשש:
    האם הבית יראה כמו שאני רוצה? לפעמים יש תחושה שלו רק היה אפשר לחבר איזו כניסת USB לתוך מה שנמצא אצלנו בראש כשאנחנו חושבים על הבית שלנו – הכל היה הרבה יותר קל. הדמיית תלת מימד מאפשרת לכם בדיוק את זה.
    לאחר שהאדריכל ומעצב הפנים שלכם שוחח עמכם, הוא יודע כיצד לתרגם את התחושות שלכם, התיאורים שלכם, הרצונות והחלומות שלכם לתמונות מוחשיות בתלת מימד שיאפשרו לכם לא רק לדמיין, אלא ממש להרגיש ולחוש כיצד ייראה הבית שלכם.

    הפרטים הקטנים – ללא פשרות

    הדמיות ממוחשבות כיום, מאפשרות לנו להוסיף מימד נוסף לתכנון הבית, והוא המימד העיצובי. בעבר, היינו צריכים לחכות עד שהבית ייבנה על מנת לשכור את שירותיו של מעצב פנים שיעזור לנו לעצב את החלל הקיים.

    כיום, אפשר להתחיל ולעצב את הבית כבר משלב התכנון הראשוני. תוכנת הדמייה אדריכלית מאפשרת לנו להוסיף חומרים וטקסטורות שונים, כך שאנחנו לא רק מקבלים מושג כללי כיצד ייראה הבית שלנו, אנחנו ממש מרגישים כיצד יהיה להיות בתוך הבית, איך הדברים יסתדרו ביחד.

    הדמיית תלת מימד, מאפשרת תקשורת קלה יותר בין הלקוח למעצב הפנים, מאחר וניתן לדבר על משהו מוחשי, להזיז, לשנות, לעלות רעיונות, להשוות בין אפשרויות ולאפשר לעצמכם ניסוי ותהייה ככל שתרצו עד להשגת התוצאה הרצויה.

    מאחר והמודל התלת מימדי מאפשר לאדריכל ומעצב הפנים לרדת לדקויות של הבית לכל היבטיו השונים – ניתן לזהות בעיות מראש ולתת להם פיתרון מיידי. כך נמנעים אלתורים ואילוצים בשלב הבנייה, המהווים פשרה עבור הלקוח.

    בחירה בזכות הבחירה

    דניאל וקנין אדריכל ומעצב פנים עובד עם תוכנת הדמייה בשם 3D max studio, המהווה את המילה האחרונה בתחום ההדמיות האדריכליות הממוחשבות.

    באמצעות הרגישות והמקצוענות של דניאל, הוא יודע לזהות כבר מהשיחה הראשונה, את האלמנטים החשובים עבור לקוחותיו, ולתרגם אותם לכדי יצירה תלת מימדית, המאפשרת ללקוחותיו להרגיש כאילו הם נמצאים זה עתה בביתם החדש.

    בחירה באדריכל ומעצב פנים שמיישר קו עם הקדמה, ומציג הדמיות תלת מימד, ובמקביל באנושיותו הרבה, יודע לחוש את לקוחותיו ו"לתפור" את הבית בדיוק עבורם – היא בחירה בזכות שלך כלקוח לבחור את הטוב ביותר עבורך, עבור ביתך ועבור עתידכם המשותף.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

    Call Now Button