דניאל וקנין אדריכלות ועיצוב פנים
מעצב פנים דניאל וקנין

השאירו פרטים

    מאמרים

    עיצוב פנים באמצעות עבודות מעץ

    עיצוב פנים באמצעות עבודות מעץ

    למה דווקא עבודות עץ?

    מרבית הרהיטים שאנחנו מכירים בבתים עשויים מעץ, בעיקר כשמדובר במיטות, ארונות, ספריות מעוצבות, שולחנות וכיסאות. נכון כיום תוכלו למצוא רהיטים רבים שיהיו עשויים ממתכת וזכוכית, אך לא בהכרח תצליחו לרהט את הבית שלכם באמצעות מתכת בלבד. עבודות עץ נחשבות לעבודות זולות יותר ועמידות יותר משאר החומרים. כך שלא תצטרכו לדאוג משחיקה מהירה של הרהיטים או מכך שישברו. בנוסף, עבודות עץ יהיו גם יפות יותר ברוב המקרים מעבודות מחומרים אחרים וישתלבו טוב יותר עם העיצוב הכללי של הבית. אם תרצו, תוכלו לבחור לשלב את עבודות העץ עם עבודות מתכת וזכוכית.

    זמן להתחיל לתכנן

    השלב הראשון כשאתם ניגשים לתהליך עיצוב בית הוא להתחיל לתכנן אותו. כדי לחשוב איפה תרצו למקם כל דבר ואיך הבית שלכם יהיה בנוי. חשבו כמה ארונות תצטרכו ובאילו גדלים, איפה תרצו שיהיו המיטות, איך תרצו לסדר את המטבח שלכם ואיך יראה הסלון. כחלק מתהליך התכנון, מומלץ לקחת מידות של הבית, על מנת להתאים את הרהיטים. חשבו על סגנון עיצובי לבית וכן תכננו תקציב מדויק ומפורט ככל הניתן לעיצוב הבית. כדאי להסתובב ולחפש רהיטים בזמן התכנון כדי שתוכלו בעיקר לקבל השראה לגבי סגנונות עיצוביים. אל תחששו אם לא תמצאו רהיטים בגודל ובעיצוב המתאים לכם. תוכלו לבחור נגרות בהתאמה אישית, דבר שייתן לכם מענה לכל הצרכים שלכם מהבית ויעזור לכם לעצב את הבית בצורה המושלמת.

    עיצוב פנים בעבודות מעץ

    אל תשכחו שיש מי שיעזור לכם

    במידה ואתם מרגישים שאתם מסתבכים בתכנון ועיצוב הבית, ובעיקר אם אתם חוששים שיהיה מקום מבוזבז שלא תנצלו כמו שצריך, כדאי להיעזר בשירותיו של מעצב פנים. עיצוב פנים מקצועי יעזור לכם לעצב את הבית בדיוק כמו שרציתם, במסגרת התקציב שלכם ובאופן שיענה על כל הצרכים שלכם מהבית. מעצב פנים ידע לנצל כל פינה בבית ויעזור לכם לעצב את בית החלומות שלכם. חשוב למצוא מעצב פנים מקצועי שאתם מתחברים אליו, עם כמה שיותר המלצות וניסיון, ואחד שנמצא באזור שלכם על מנת שיהיה זמין. לכן אם אתם גרים באזור גוש דן, מומלץ לחפש מעצב פנים בתל אביב או בהרצליה.

    חסכו כסף והשוו מחירים

    עיצוב הבית יכול לעלות לכם כסף רב ואתם עלולים לחרוג מהתקציב שלכם. על מנת לשמור על התקציב ולחסוך כסף, כדאי להשוות מחירים בין חנויות הרהיטים השונות. כך תוכלו להבטיח עבורכם שתבצעו את העסקה המשתלמת ביותר. אם תרצו לחסוך עוד, תוכלו לחכות לתקופת סוף עונה ולמצוא מבצעים שווים במיוחד שישתלמו לכם עוד יותר.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך