דניאל וקנין אדריכלות ועיצוב פנים
מעצב פנים דניאל וקנין

השאירו פרטים

    מאמרים

    פותחים פתח לעיצוב פנים - חלונות מעוצבים לעיצוב יוקרתי של הבית

    פותחים פתח לעיצוב פנים – חלונות מעוצבים לעיצוב יוקרתי של הבית

    דמיינו בעיני רוחכם כניסה אל הבית שלכם, החלונות מבריקים והנוף משתקף בהם, אתם מרימים את השלט, לוחצים והתריסים נסגרים כמהה ומשרים על הבית אווירה רגועה ונינוחה. אצל דניאל וקנין תכנון ועיצוב פנים הבית תקבלו עיצוב בהתאמה אישית המתחיל בשיפור ושפצור האווירה בבית.

    מחפשים עיצוב דירות יוקרה ? זקוקים למעצב דירות ובתי יוקרה ? לחץ כאן >>

    חלונות מעוצבים – הנשמה של הבית

    החלון מתואר במקרים רבים, גם בעולם הספרותי כפתח ליצירתיות, קונוטציה של חופש ושחרור, טבע, רוגע ופתיחות. המטרה שלנו בדניאל וקנין מעצב פנים הוא לתת לכם בדיוק את התחושה הזאת הנדרשת כל כל בבית, תחושה של נינוחות, רוגע ואווירה שלווה בבית בשילוב העיצובים היוקרתיים בקווים נקיים, מלכותיים וקלאסיים והחומרים האיכותיים ביותר לחיי מוצר ארוכים שירתו אתכם לאורך שנים רבות. הכניסה אל הבית והמבט הראשוני אל כיוון חלונות מעוצבים יוצרים מראה ביתי ונעים ויחד עם זאת יוקרתי ומלא רושם.

    דלת הכניסה והסלון הן אומנם שטיח ברוכים הבאים של הבית. החלונות לעומתם, לפחות מבחינתנו הם ברכת השלום החמה ביותר הנדרשת עם הצעד השני אל תוך פנים הבית. בדניאל וקנין תמצאו את המוצרים המקוריים בלבד בתחום חלונות היוקרה, חלונות אלומיניום, חלונות בלגיים ועוד.

    תריסים חשמליים בהתאמה לעיצוב הקיים

    התריסים הידניים כבר עברו מן העולם אם זה מבחינת העיצוב ואם זה מבחינת נוחות השימוש, בדניאל וקנין תוכלו למצוא עיצובים מגוונים של תריסים חשמליים בהתאמה לחלונות ובהתאמה לעיצוב פנים הבית הכללי. תריסים חשמליים רחבים, תריסים וניציאניים, ותריסים חשמליים ארוכים בהתאמה מושלמת למבנה החלון בעיצוב מודרני ועם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר כיום בתחום חללי העיצוב וטכנולוגית התריס החשמלי. מנגנוני התפעול של התריס עובד באופן חכם ונוח המאפשר לכם לשלוט על כל התריסים בבית גם יחד ועל חדר בודד במגוון רחב של רמות פתיחה וסגירה, מגוון רחב של צבעים ועיצובים בהתאמה לטעמכם האישי.

    תריס לכל חדר התאמת התריסים

     התריסים הם כבר לא אותם מוצרים סטטיים וניתנים לבחירה בהתאמה לכל חדר בו הם מותקנים. כעת אתם יכולים לבחור עיצוב שונה ויחד עם זאת כזה המשתלב בהרמוניה עם החדר ויתר חלקי הבית לחדרים השונים: חדרי שינה, סלונים, גינות פטיו, סגירת מרפסות בעיצוב ייחודי ועוד. העיצוב המותאם והעבודה הרגישה בסטודיו לחלונות הנשמה של דניאל וקנין תתן לכם תחושה אמיתית של ביתיות בשילוב יוקרה.

    דניאל וקנין איש עיצוב ותכנון עיצוב פנים הבית, עיצוב משרדים, חנויות, עוסק בעיצוב חללים, חדרים, דירות ובתים פרטיים בהתאמה לנפשות הפועלות בהם.  עיצוב חלונות יוקרה הוא אחד מתחומי העיצוב הרגישים ביותר הדורשים יחס נכון והתאמה נכונה לעיצוב הבית הכולל ולדיירי הבית. צרו קשר עוד היום ותקבלו ייעוץ אישי!

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך